Από 1/7/2025 το Ψηφιακό Πελατολόγιο γίνεται υποχρεωτικό για όλες τις επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον κλάδο των οχημάτων (συνεργεία, ηλεκτρολογεία, βουλκανιζατέρ, φανοποιεία, επιχειρήσεις πώλησης ανταλλακτικών, χώροι στάθμευσης, πλυντήρια, εταιρείες ενοικίασης οχημάτων κλπ.), ενώ στη συνέχεια το μέτρο πρόκειται να επεκταθεί σε περισσότερους κλάδους ξεκινώντας με τις επιχειρήσεις που σχετίζονται με τη διοργάνωση εκδηλώσεων (όπως χώροι δεξιώσεων, catering, εταιρείες διοργάνωσης γάμων/βαφτίσεων, ταξιδίων, ψυχαγωγίας κλπ.).
Η εφαρμογή του Ψηφιακού Πελατολογίου επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην καθημερινή λειτουργία των υπόχρεων επιχειρήσεων. Ειδικότερα, θα πρέπει πριν την έναρξη οποιασδήποτε εργασίας, να καταγράφεται στο Ψηφιακό Πελατολόγιο η είσοδος του κάθε πελάτη, καθώς και όλες οι ενδιάμεσες εργασίες και μεταβολές έως την ολοκλήρωση της παρεχόμενης υπηρεσίας. Στη συνέχεια, με την ολοκλήρωση της υπηρεσίας και την έκδοση της απόδειξης (ή τιμολογίου παροχής υπηρεσιών), θα πρέπει οι εγγραφές του Ψηφιακού Πελατολογίου να συσχετίζονται με τις αντίστοιχες εγγραφές myDATA ή τις αποδείξεις που εκδόθηκαν μέσω ΦΗΜ.
Ανταποκριθείτε εύκολα και έγκυρα σε όλες τις απαιτήσεις που ανακύπτουν από την εφαρμογή του Ψηφιακού Πελατολογίου, απευθείας μέσα από τις εφαρμογές Entersoft και SOFTONE, αποφεύγοντας κυρώσεις και πρόστιμα!