Υποστήριξη


Είμαστε πάντοτε δίπλα σας

Στη SoftOne, δέσμευσή μας αποτελεί η γρήγορη και αποτελεσματική διευθέτηση των αιτημάτων και των προβλημάτων σας. Με συνέπεια και υπευθυνότητα, παρέχουμε ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών υποστήριξης που προσαρμόζονται εύκολα στις ιδιαίτερες ανάγκες σας, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία της εγκατάστασής σας.

Ανεξαρτήτως του μεγέθους ή του τομέα δραστηριοποίησης της επιχείρησής σας, τα πολύπειρα και ειδικά καταρτισμένα στελέχη του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της SoftOne, βρίσκονται πάντοτε στη διάθεσή σας για να καταγράψουν τις ανάγκες σας και να δρομολογήσουν άμεσα τις απαραίτητες ενέργειες για την ικανοποίησή τους.




Οι υπηρεσίες υποστήριξης της SoftOne περιλαμβάνουν

Τηλεφωνική υποστήριξη

Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για θέματα που προκύπτουν στο πλαίσιο της καθημερινής σας λειτουργίας και χρήζουν άμεσης επίλυσης. Οι άνθρωποί μας θα σας εξυπηρετήσουν άμεσα και έγκυρα.

Υποστήριξη μέσω email

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών βρίσκεται στη διάθεσή σας και μέσω email. Απλά, περιγράψτε αναλυτικά το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και προωθήστε μας το αίτημά σας. Οι άνθρωποί μας θα σας παρέχουν, το συντομότερο δυνατό, τις απαραίτητες απαντήσεις.

Υποστήριξη e-ticket

Αξιοποιήστε το σύστημα e-ticket, υποβάλλοντας το αίτημά σας μέσω της ειδικής πλατφόρμας υποστήριξης πελατών SoftOne. Το τμήμα εξυπηρέτησης χειρίζεται αυτόματα το αίτημά σας, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε online την εξέλιξή του.

On-site υποστήριξη

Επιλέξτε υπηρεσίες υποστήριξης που παρέχονται στις εγκαταστάσεις της επιχείρησής σας και περιλαμβάνουν ανάλυση αναγκών, εκπαίδευση εργαζομένων, καθώς ακόμη και εργασίες παραμετροποίησης.

Off-site υποστήριξη

Λάβετε βοήθεια για πολύπλοκα ζητήματα, μέσω απευθείας πρόσβασης των ανθρώπων μας στις οθόνες του συστήματός σας. Εκμεταλλευθείτε τη συγκεκριμένη δυνατότητα, καλύπτοντας ακόμη και ανάγκες εκπαίδευσης ή παραμετροποίησης της εφαρμογής.




Επιπλέον, οι πελάτες της SoftOne έχουν 24x7 πρόσβαση σε ειδικές πληροφορίες, πόρους, υπηρεσίες (όπως π.χ. η online υπηρεσία Soft1 Knowledge Base), τεκμηρίωση εφαρμογών, downloads εφαρμογών, online κοινότητες, καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες που λειτουργούν συμπληρωματικά στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των αναγκών τους.




Μάθετε περισσότερα







*Η συμπλήρωση των πεδίων είναι υποχρεωτική