Αναπτύξτε τη δυναμική της επιχείρησής σας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που σας προσφέρει η νέα, πρωτοποριακή λειτουργία τραπεζικής διασύνδεσης του λογισμικού SOFT1 ERP.
Με το SOFT1 FinTech, μπορείτε να συνδέεστε με το σύστημα e-banking της τράπεζάς σας και να πραγματοποιείτε online εισπράξεις, πληρωμές και μεταφορές χρημάτων, να ελέγχετε το υπόλοιπο και τις κινήσεις των λογαριασμών σας απευθείας μέσα από το SOFT1 ERP!
Διεκπεραιώστε τις
καθημερινές τραπεζικές σας
συναλλαγές μέσα από το
εμπορικό σας λογισμικό,
χωρίς χειροκίνητες καταχωρήσεις
Διαχειριστείτε το σύνολο
των τραπεζικών λογαριασμών
της επιχείρησής σας,
εκτελώντας όλες τις σχετικές
εργασίες και συναλλαγές, με λίγα μόνο κλικ
Διασφαλίστε τη συμφωνία
των καταστάσεων των
κινήσεων των λογαριασμών σας,
με τις αντίστοιχες εγγραφές
του συστήματός σας
Με το SOFT1 FinTech, συνδέεστε με ασφάλεια με την τράπεζά σας, χρησιμοποιώντας απλά τους κωδικούς e-banking που διαθέτετε.
Η ενότητα SOFT1 FinTech εμφανίζει όλους τους λογαριασμούς όψεως της επιχείρησής σας, παρέχοντάς σας τη δυνατότητα συγχρονισμού τους με τους χρηματικούς λογαριασμούς του SOFT1 ERP.
Με τον τρόπο αυτό, μπορείτε να προβάλλετε το υπόλοιπο και τις κινήσεις κάθε λογαριασμού (για όποιο διάστημα επιθυμείτε) μέσα από το εμπορικό σας λογισμικό!
Αξιοποιώντας το SOFT1 FinTech, μπορείτε να ενημερώνετε εύκολα και γρήγορα το λογισμικό σας, για κάθε τραπεζική συναλλαγή, όπως πχ ένα έμβασμα πελάτη ή ένα τραπεζικό έξοδο.
Με λίγα μόνο κλικ, το SOFT1 FinTech δημιουργεί αυτόματα τις σχετικές εγγραφές στο SOFT1 ERP βάσει έγκυρων στοιχείων που προέρχονται από την τράπεζά σας.
Το SOFT1 FinTech παρέχει επίσης τη δυνατότητα μαζικής ενημέρωσης για έναν τύπο συναλλαγών (όπως πχ τα τραπεζικά έξοδα), καθώς και αντιστοίχισης μιας συναλλαγής με μια εγγραφή που έχετε ήδη καταχωρήσει στο σύστημα.
Με το SOFT1 FinTech, μπορείτε εξίσου εύκολα να πραγματοποιείτε καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές (όπως εμβάσματα σε προμηθευτές ή πληρωμές εξόδων) μέσα από το SOFT1 ERP.
Με απλά βήματα, μπορείτε να δημιουργήσετε τη σχετική εντολή μέσα από την αντίστοιχη ενότητα του SOFT1 ERP και να αποστείλετε τη συναλλαγή στην τράπεζα, ενεργοποιώντας αυτομάτως όλους τους ελέγχους που θέτει η τράπεζα για την επιτυχή ολοκλήρωσή της (όπως πχ η λήψη PIN μέσω SMS).
Μετατρέψτε κι εσείς τη διαδικασία διαχείρισης των εισπράξεων των τιμολογίων των πελατών σας… σε υπόθεση μερικών μόνο κλικ, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της λειτουργίας SOFT1 PayHub που ενσωματώνεται στο SOFT1 FinTech.
Το SOFT1 PayHub αποτελεί ένα σύγχρονο Portal που προσφέρει άμεση πρόσβαση σε προηγμένες Υπηρεσίες Αυτοματοποίησης Εισπράξεων, μέσα από το λογισμικό SOFT1. Επιλέγοντας την Υπηρεσία του τραπεζικού φορέα που συνεργάζεστε, μπορείτε να εκδίδετε μοναδικούς ηλεκτρονικούς (RF) κωδικούς πληρωμής για τα τιμολόγια των πελατών σας, να ενημερώνεστε σε πραγματικό χρόνο για οποιαδήποτε είσπραξη πραγματοποιείται μέσω αυτών, καθώς και να επιτυγχάνετε τη συμφωνία των τραπεζικών λογαριασμών και των λογιστικών εγγραφών του συστήματος. Αυτόματα, χωρίς χρονοβόρες χειροκίνητες καταχωρήσεις και ενέργειες, και λάθη!
Παράλληλα, μπορείτε να παρακολουθείτε και να ελέγχετε όλες τις εισπράξεις της επιχείρησής σας (που πραγματοποιούνται μέσω RF κωδικών πληρωμής) εύκολα, μέσα από μία μόνο οθόνη!