Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Πείθοντας τους πλέον δύσπιστους για το CRM



Πείθοντας τους πλέον δύσπιστους για το CRM

July 2, 2019


Business Software

Είτε είστε ο business manager μιας επιχείρησης είτε είστε στέλεχος των πωλήσεων, θα πρέπει να θέσετε κάποιους στόχους. Οι στόχοι αυτοί συνήθως σχετίζονται με την αναζήτηση νέων πελατών, τη διατήρηση των ήδη υπαρχόντων και τα ζητήματα υποστήριξης. Σε αυτά και άλλα θέματα, το CRM θα σταθεί πολύτιμος αρωγός.

Μια λύση CRM θα σας βοηθήσει να γεφυρώσετε τα κενά στις λειτουργίες μεταξύ διαφορετικών τμημάτων της επιχείρησης, όπως είναι το marketing, η εξυπηρέτηση πελατών, οι πωλήσεις κ.ο.κ. Το σύστημα αυτό είναι σχεδιασμένο να εξορθολογίσει τη ροή εργασιών της επιχείρησης με στόχο την αναβάθμιση του customer experience, ενώ ταυτόχρονα μεγιστοποιεί αποτελεσματικά το κέρδος.

Είναι λοιπόν απορίας άξιο γιατί κάποιες επιχειρήσεις φοβούνται να επενδύσουν στην απόκτηση μιας λύσης CRM. Ποιοι είναι οι λόγοι;

Τα προβλήματα

Σε ένα πρώτο επίπεδο, όσο σημαντική κι αν είναι η βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες, κάποιες επιχειρήσεις δεν διαθέτουν ξεκάθαρη στρατηγική στο πώς θα υλοποιήσουν μια λύση CRM, με συνέπεια να αντιμετωπίσουν εκπλήξεις και προκλήσεις στην πορεία.

Ένας ακόμα παράγοντας είναι νομικής φύσης, ιδίως από την πλευρά των μεγαλύτερης ηλικίας στελεχών. Μιας και το CRM συνήθως συλλέγει και αποθηκεύει προσωπικά δεδομένα πελατών, πιθανώς να φοβούνται πως ενδέχεται να παραβιάζουν τους νόμους περί ιδιωτικότητας της εταιρείας, με αποτέλεσμα επιπτώσεις στην κερδοφορία.

Οι λύσεις

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες της Gartner, το CRM θα βρίσκεται στο επίκεντρο των ψηφιακών πρωτοβουλιών του μέλλοντος, δεδομένων των νέων ψηφιακών στρατηγικών στο marketing και τις πωλήσεις, τα οποία ενισχύονται από νέα επικοινωνιακά κανάλια μέσω των social media και των εργαλείων video marketing. Εφόσον οι επιχειρήσεις σκοπεύουν να επεκταθούν ψηφιακά, οφείλουν να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες. Πώς όμως θα επιλύσουν τις προκλήσεις που φέρνει το CRM;

Ξεκινώντας, οι business managers θα πρέπει να καθορίσουν αυστηρούς κανονισμούς όσον αφορά την υλοποίηση του CRM. Από τις πωλήσεις στο marketing, όλοι οι εργαζόμενοι θα πρέπει να είναι σωστά εκπαιδευμένοι στο πώς να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία του CRM σε πλήρη λειτουργία. Επιπλέον, θα πρέπει να μπορούν να επεξεργαστούν αποτελεσματικά τις πληροφορίες προκειμένου να κατανοήσουν καλύτερα τα δεδομένα.

Συν τοις άλλοις, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να καθορίσουν συγκεκριμένες στρατηγικές, προκειμένου οι διεργασίες του CRM να μην «παρεμβαίνουν» στα νομικά δικαιώματα των πελατών ή να εκθέτουν την ιδιωτικότητά τους. Στις περιπτώσεις όπου δεν μπορούν να αποφευχθούν προβλήματα, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αποφύγουν τη χρήση των πληροφοριών που συλλέγονται από αυτές τις πηγές.

Το CRM γίνεται σταδιακά απαραίτητο για κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να καθιερωθεί ως ισχυρό brand, δεδομένου πως προσφέρει πολύτιμα εργαλεία, τα οποία οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις αλλαγές της αγοράς. Εκτός αυτού, ο έμπειρος πάροχος μιας λύσης CRM θα βοηθήσει τα στελέχη και τους εργαζομένους να αποφύγουν τις κακοτοπιές και να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις δυνατότητές της.

 





#CRM    

Σχετικά Άρθρα