Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Επιλέγοντας το κατάλληλο CRM για την επιχείρησή σας



Επιλέγοντας το κατάλληλο CRM για την επιχείρησή σας

July 11, 2025


Business Software

Τα προϊόντα CRM ήταν κάποτε πολύπλοκα, μονολιθικά συστήματα και εξελίχθηκαν ώστε να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες εργασιακές συνήθειες και στρατηγικές του ΙΤ. Ωστόσο, η διαιρεμένη αγορά μεταξύ software και υπηρεσιών cloud περιπλέκει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις επιλέγουν CRM. Οι εταιρείες θα πρέπει να αξιολογήσουν προσεκτικά τις επιλογές τους για να βρουν την καλύτερη δυνατή εφαρμογή για τους επιχειρησιακούς και στρατηγικούς τους στόχους.

Προσδιορισμός αναγκών και προτεραιοτήτων

Οι επιχειρήσεις μπορούν να χωρίσουν τις αξιολογήσεις προϊόντων σε τρεις κύριες κατηγορίες, καθεμία με πολλαπλά στοιχεία: τεχνολογία και χαρακτηριστικά, όραμα και χάρτης πορείας, καθώς και μοντέλα ανάπτυξης και αγοράς. Ορισμένα κριτήρια ενδέχεται να έρχονται σε σύγκρουση, οπότε πρέπει να τα σταθμίσουν όλα για να λάβουν υπόψη τις απαιτήσεις και τους περιορισμούς.

Οι αξιολογήσεις πρέπει να ξεκινούν με τον προσδιορισμό των αναγκών, συμπεριλαμβανομένων των εξής:
• Επιχειρηματικές διαδικασίες
• Προτιμήσεις πελατών
• Συμβολή των ομάδων πωλήσεων
• Αυτοματοποίηση πωλήσεων
• Ενσωμάτωση εξυπηρέτησης πελατών
• Υιοθέτηση και εμπειρία χρήστη
• Οικονομικές εκτιμήσεις
• Βασισμένες στο ΑΙ πληροφορίες

Προσδιορισμός τεχνολογίας και απαραίτητες λειτουργίες

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν CRM μέσω ενός καναλιού πωλήσεων που καλύπτει την αναγνωρισιμότητα του brand και του προϊόντος, με σκοπό να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των πελατών. Αυτό το ενδιαφέρον τελικά οδηγεί σε δράση εκ μέρους των πελατών. Το CRM μπορεί να καλύψει διαδικασίες εντός των ομάδων πωλήσεων και μάρκετινγκ:

• Δημιουργία δυνητικών πελατών.
• Διαχείριση επαφών.
• Εκστρατείες μάρκετινγκ και αυτοματοποίηση.
• Ψηφιακό μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών μηνυμάτων, της διαδικτυακής διαφήμισης και των κοινωνικών μέσων.
• Συλλογή, πρόβλεψη και ανάλυση δεδομένων πωλήσεων.
• Αυτοματοποίηση και εργαλεία πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών για κινητά.
• Παρακολούθηση υπαλλήλων, projects και leads.

Αξιολογήστε τα μοντέλα ανάπτυξης και αγοράς

Τα εργαλεία CRM που βασίζονται στο cloud έχουν γίνει το πρότυπο του κλάδου, χάρη στις εξελίξεις στον τομέα τoυ ΑΙ, της αυτοματοποίησης και των δυνατοτήτων ενσωμάτωσης.
Οι υβριδικές εφαρμογές παραμένουν μια επιλογή για επιχειρήσεις με συγκεκριμένες κανονιστικές απαιτήσεις. Ωστόσο, το μέλλον του CRM βρίσκεται όλο και περισσότερο στο cloud, όπου οι πάροχοι επικεντρώνονται σε πληροφορίες που βασίζονται στο ΑΙ, την αυτοματοποίηση και την ενσωμάτωση πολλαπλών πλατφορμών για την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών και της αποδοτικότητας των εργαζομένων.

Αποφύγετε τις συνηθισμένες παγίδες. Οι επιχειρήσεις συχνά αντιμετωπίζουν προκλήσεις κατά την επιλογή CRM. Τα συνηθισμένα λάθη περιλαμβάνουν τα εξής:

• Υπερβολική περιπλοκότητα στην εφαρμογή. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την επιλογή ενός CRM με υπερβολικά χαρακτηριστικά που επιβραδύνουν τη χρηστικότητα.
• Παράβλεψη της αποδοχής των ενδιαφερομένων μερών. Η μη συμμετοχή των βασικών χρηστών στη διαδικασία λήψης αποφάσεων μπορεί να οδηγήσει στην αγορά CRM που δεν λειτουργεί για όλους.
• Υποτίμηση των αναγκών εκπαίδευσης. Η έλλειψη κατάλληλης εκπαίδευσης μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλά ποσοστά υιοθέτησης και αναποτελεσματική χρήση του CRM.
• Παράβλεψη των δυνατοτήτων ΑΙ. Τα εργαλεία που ενισχύονται με τεχνητή νοημοσύνη θα βελτιστοποιήσουν τις πωλήσεις και θα βελτιώσουν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.





Σχετικά Άρθρα