Share
Διαβάστε επίσης

Business Software
Τα οφέλη της ενσωμάτωσης του ΑΙ στο CRM

Νέα & Ανακοινώσεις
Η Entersoft–SOFTONE αποκτά το πλειοψηφικό ποσοστό της Simply και ενισχύει τη στρατηγική της θέση στον κλάδο της λιανικής

Νέα & Ανακοινώσεις
Η Entersoft–SOFTONE ανάμεσα στους Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας 2025

Business Software
Επιλέγοντας το κατάλληλο CRM για την επιχείρησή σας
Επιχειρήσεις όλων των μεγεθών χρησιμοποιούν πλέον εργαλεία βασισμένα στην Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση πελατών και να βελτιστοποιήσουν τις λειτουργίες τους. Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου παρουσιάζει το υψηλότερο ποσοστό υιοθέτησης εργαλείων CRM – σχεδόν 25% σε σύγκριση με άλλους κλάδους.
Πίσω από την ιδέα του CRM με λειτουργίες ΑΙ βρίσκεται η εισαγωγή της τεχνητής νοημοσύνης στα παραδοσιακά συστήματα CRM, με σκοπό τη βελτίωση διαφόρων πτυχών των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες. Οι τεχνολογίες ΑΙ, συμπεριλαμβανομένης της μηχανικής μάθησης και της επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP), οδηγούν αυτή τη μεταμόρφωση, ενισχύοντας τα συστήματα CRM με προγνωστική ανάλυση, αυτοματοποίηση, εξατομικευμένες επικοινωνίες κ.λπ.
Προγνωστική ανάλυση και μηχανική μάθηση στο CRM
Η προγνωστική ανάλυση και η μηχανική μάθηση στο CRM με ΑΙ, προσφέρουν μετασχηματιστικές δυνατότητες. Η προγνωστική ανάλυση, ένα θεμελιώδες στοιχείο των λύσεων CRM που βασίζονται στο ΑΙ, περιλαμβάνει την επεξεργασία ιστορικών δεδομένων πελατών για την πρόβλεψη μελλοντικών αλλαγών (προβλέψεις πωλήσεων με τη βοήθεια ΑΙ), τα πρότυπα συμπεριφοράς των πελατών και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες. Οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης, ένα κρίσιμο συστατικό της αυτοματοποίησης CRM με ΑΙ, εξετάζουν τεράστιες ποσότητες δεδομένων για να αξιολογήσουν με ακρίβεια τους υποψήφιους πελάτες και να προβλέψουν τις πωλήσεις, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων και να αποφεύγουν τις εικασίες.
CRM Chatbots και Conversational AI
Η τεχνολογία AI για συνομιλίες προσδίδει μια ανθρώπινη πινελιά στις αυτοματοποιημένες αλληλεπιδράσεις, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία του πελάτη. Επιπλέον, σήμερα μπορούμε να ισχυριστούμε ότι τα chatbots CRM με δυνατότητες NLP είναι το πρόσωπο της σύγχρονης εξυπηρέτησης πελατών. Αυτοί οι έξυπνοι βοηθοί φωνής με τεχνολογία AI για CRM επικοινωνούν με τους πελάτες σε φυσική γλώσσα, επιλύουν προβλήματα, αντιμετωπίζουν παράπονα και προσφέρουν εξατομικευμένες προτάσεις. Στον επιχειρηματικό κόσμο, οι φωνητικοί βοηθοί πρωτοπορούν στον τομέα των εφαρμογών εξυπηρέτησης πελατών ή των συστημάτων διαχείρισης υπαλλήλων, με αποτέλεσμα να γίνουν η φωνή του brand. Το 77% των CEO πιστεύει ότι η αναγνώριση φωνής κατά την αλληλεπίδραση με τα CRM συνεισφέρει στον έλεγχο του brand και της εμπειρίας του πελάτη. Επιπλέον, το 62% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί φωνητική τεχνολογία για την αύξηση των εσόδων.
NLP για CRM
Η τεχνολογία επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP) επιτρέπει την αναγνώριση ομιλίας και την ανάλυση συναισθημάτων, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εκτιμούν την ικανοποίηση των πελατών και να προβαίνουν στις απαραίτητες αλλαγές στην επικοινωνία με τους πελάτες. Αυτή η τεχνολογία βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάλυσης συναισθημάτων σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, της παρακολούθησης των social, της επεξεργασίας εγγράφων CRM και των απαντήσεων σε email με βάση τις προτιμήσεις και τη διάθεση των πελατών.