Home  ›  Blog  ›  Trends & Views  ›  Λειτουργία ΙΤ; Ότι πουν οι εργαζόμενοι!



Λειτουργία ΙΤ; Ότι πουν οι εργαζόμενοι!

June 26, 2015


Trends & Views

Αλήθεια, γνωρίζετε πως το πρώτο smartphone της διεθνούς αγοράς κυκλοφόρησε το 1992 (ναι, σωστά διαβάζετε) και δεν ήταν άλλο από το μοντέλο Simon της IBM; Απέτυχε παταγωδώς! Έκτοτε, έχει μπει πολύ νερό στο αυλάκι έως ότου φτάσουμε στο σήμερα, που και η παραμικρή κατασκευάστρια εταιρεία διαθέτει πλειάδα «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων, τα οποία φυσικά και έχουν αποκτήσει σημαντικό ρόλο για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες χρήστες, αναδιαμορφώνοντας ουσιαστικά τον τρόπο με τον οποίο καθορίζονται οι όροι του σύγχρονου επιχειρείν.

Πλέον, έχουμε φτάσει στο σημείο όπου τα πληροφοριακά συστήματα δεν ορίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού, αλλά οι ίδιοι οι χρήστες. Παράγοντες, όπως η πολιτική που εφαρμόζουν ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις προκειμένου οι χρήστες να μπορούν να επιλέγουν τη δική τους mobile συσκευή προς εταιρική χρήση, ή η προσωποποιημένη αίσθηση των επιχειρηματικών εφαρμογών, σκιαγραφούν το παρόν και το κοντινό μέλλον της εργασίας «εν κινήσει». Όπως γίνεται αντιληπτό, η συσκευή δεν αποτελεί παρά μόνο το μέσο. Η ουσία βρίσκεται στις εφαρμογές.

Εκεί θα πρέπει να εστιάσουν το ενδιαφέρον τους οι επιχειρήσεις, καθώς τα νέα ήθη και οι αντίστοιχες συνήθειες δεν έρχονται δίχως… παγίδες για τις ίδιες.

Κίνδυνοι που αυξάνουν δραματικά, με την πολιτική της ελευθερίας στη χρήση των συσκευών που θέλουν οι εργαζόμενοι, καθώς ακολουθείται από την αντίστοιχη δυνατότητα επιλογής των εφαρμογών που επιθυμούν και τους βολεύουν! Ιδιαίτερα δε, από τη στιγμή που ολοένα και περισσότερα στελέχη και υπάλληλοι επιχειρήσεων επιδίδονται στο… σπορ να συνδέονται, να εργάζονται και να μοιράζουν online εταιρικά αρχεία και δεδομένα. Κάτι που γίνεται πραγματικότητα από οποιαδήποτε φορητή συσκευή, συνήθως με τη χρήση δωρεάν online λογαριασμών e-mail και την ύπαρξη ενός «ταπεινού» WiFi. Μάλιστα, με βάση τα στοιχεία μελέτης που διενήργησε το Enterprise Strategy Group (ESG), το 36% των εταιρειών γνωρίζουν πως οι υπάλληλοί τους χρησιμοποιούν «προβληματικούς»” (ή και μη ασφαλείς…) online λογαριασμούς, ενώ το 21% υποψιάζεται πως κάτι τέτοιο συμβαίνει. Το βασικότερο; Αφορά έρευνα σε επιχειρήσεις που εφάρμοζαν επίσημη, όσο και αυστηρή πολιτική για το θέμα! Αναλογιστείτε, απλά, τι γίνεται σε όσες ούτε καν το έχουν σκεφτεί…

Παραφράζοντας ελαφρά τη ρήση που λίγο έως πολύ το σύνολο των επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως τομέα δραστηριότητας, έχουν υιοθετήσει, θα λέγαμε πως σήμερα -περισσότερο από ποτέ- οφείλουν να τοποθετούν τους χρήστες-υπαλλήλους στο επίκεντρο της προσοχής και του ενδιαφέροντός τους! Πως… μεταφράζεται αυτό; Μα, αφενός μεν με το να ακούνε τη γνώμη τους κατά τη διάρκεια της όποιας διαδικασίας αξιολόγησης ακολουθείται και αφετέρου δε, με το να «ζυγίζουν» σωστά τον παράγοντα της χρηστικότητας. Το σκεπτικό είναι απλό: μόλις καθορίσετε πως οι υπάλληλοί σας χρησιμοποιούν μια εφαρμογή, τότε αυτομάτως μπορείτε να ασφαλίσετε τα εταιρικά δεδομένα σας. Αν μη τι άλλο, η αγορά είναι γεμάτη από λύσεις end-to-end απόκρυψης, antivirus κ.ά.





#Mobile    

Σχετικά Άρθρα