Share
Διαβάστε επίσης
Cloud
Η αγορά Cloud CRM θα σημειώσει εντυπωσιακή ανάπτυξη έως το 2033
Mobility
Οι βασικές τάσεις του Sales Force Automation
Νέα & Ανακοινώσεις
ENTERSOFTONE: Παρουσίασε τα πρώτα ελληνικά λογισμικά για επιχειρήσεις (ERP, HCM/Payroll, CRM, WMS) με ενσωματωμένη Τεχνητή Νοημοσύνη
Νέα & Ανακοινώσεις
Τη λύση Shopranos eCommerce εμπιστεύθηκε η HELLASOD για το νέο της B2C eShop
Το τοπίο του SFA εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς. Οι εταιρείες που αξιοποιούν τις τελευταίες τάσεις όχι μόνο θα εξορθολογήσουν τις δραστηριότητές τους, αλλά και θα δημιουργήσουν ισχυρότερες συνδέσεις με τους πελάτες τους. Θα αναλύσουμε κάποιες κορυφαίες τάσεις στον τομέα του SFA που διαμορφώνουν το μέλλον των πωλήσεων και βοηθούν τους οργανισμούς να αναπτυχθούν στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Προγνωστική ανάλυση με ΑΙ
Η προγνωστική ανάλυση όχι μόνο εξοικονομεί χρόνο, αλλά και δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες πωλήσεων να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους σε ευκαιρίες υψηλής προτεραιότητας. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, οι εταιρείες που χρησιμοποιούν προγνωστική ανάλυση στις διαδικασίες πωλήσεών τους έχουν σημειώσει αύξηση 25% στα ποσοστά μετατροπής των δυνητικών πελατών. Αυτή η τάση υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη μετατρέπει τα δεδομένα σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθιστώντας τις ομάδες πωλήσεων πιο αποδοτικές και αποτελεσματικές.
Εξατομίκευση με πλατφόρμες δεδομένων πελατών (CDPs)
Οι σημερινοί πελάτες αναμένουν εξατομικευμένες εμπειρίες και το επόμενο διάστημα, η εξατομίκευση θα γίνει ο κανόνας. Τα εργαλεία αυτοματοποίησης του τμήματος πωλήσεων ενσωματώνονται πλέον στις πλατφόρμες δεδομένων πελατών (CDP), για να παρέχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για κάθε πελάτη. Συνδυάζουν δεδομένα από πολλαπλά σημεία επαφής: ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, social media, αλληλεπιδράσεις σε sites και ιστορικό αγορών.
Φανταστείτε έναν πωλητή που λαμβάνει μια ειδοποίηση ότι ένας πελάτης μόλις επισκέφθηκε τη σελίδα τιμών στο site της εταιρείας. Με τις δυνατότητες εξατομίκευσης, ο πωλητής μπορεί να ανταποκριθεί αμέσως με σχετικές πληροφορίες, αυξάνοντας τις πιθανότητες πώλησης. Οι πελάτες επιθυμούν ουσιαστικές σχέσεις. Η εξατομίκευση ενισχύει την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση, μετατρέποντας τους υποψήφιους πελάτες σε μακροπρόθεσμους πελάτες.
Mobile-First SFA: Πωλήσεις εν κινήσει
Το 2025, το mobility είναι αναγκαιότητα. Οι ομάδες πωλήσεων βρίσκονται συχνά εν κινήσει και τα εργαλεία SFA που δίνουν προτεραιότητα στην κινητικότητα έχουν σχεδιαστεί για να τους παρέχουν όλες τις απαραίτητες δυνατότητες όπου κι αν βρίσκονται. Με τις ισχυρές mobile εφαρμογές, οι πωλητές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες πελατών σε πραγματικό χρόνο, ενημέρωση συμφωνιών και σημειώσεων αμέσως μετά τις συναντήσεις και συνεργασία με τα μέλη της ομάδας από απόσταση. Το Mobile-first SFA εξασφαλίζει ότι οι ομάδες πωλήσεων παραμένουν συνδεδεμένες, ενημερωμένες και παραγωγικές, ανεξάρτητα από το πού τις οδηγεί η εργασία τους.
Ενσωμάτωση με συσκευές IoT
Το IoT αφήνει το στίγμα του στην αυτοματοποίηση του τμήματος πωλήσεων, παρέχοντας πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τη χρήση των προϊόντων και τη συμπεριφορά των πελατών. Οι συσκευές με δυνατότητα IoT μπορούν να στέλνουν δεδομένα απευθείας σε εργαλεία SFA, βοηθώντας τις ομάδες πωλήσεων να εντοπίζουν ευκαιρίες για upselling και cross-selling, να προβλέπουν πότε ένας πελάτης μπορεί να χρειαστεί αντικατάσταση ή αναβάθμιση και να κατανοούν την απόδοση των προϊόντων στο πεδίο. Η ενσωμάτωση του IoT γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ των προϊόντων και των ομάδων πωλήσεων, δημιουργώντας ευκαιρίες για την παροχή προληπτικών και έγκαιρων λύσεων στους πελάτες.





