Home  ›  Blog  ›  Mobility  ›  H enterpise mobility στρατηγική που χρειάζεται η επιχείρησή σας



H enterpise mobility στρατηγική που χρειάζεται η επιχείρησή σας

September 29, 2017


Mobility

Η δημιουργία μιας enterprise mobility στρατηγικής συνεπάγεται τη λήψη κάποιων σοβαρών αποφάσεων που σχετίζονται τόσο με το business, όσο και με την τεχνολογία. Οι βασικές αποφάσεις περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Πολιτική κινητών συσκευών: Οι BYOD/CYOD (Bring Your Own Device / Choose Your Own Device), COPE (Corporate Owned – Personally Enabled) ή COBO (Corporate Owned – Business Only) είναι οι πλέον δημοφιλείς.
  • Λειτουργικότητα εφαρμογών: Επιλογή των χαρακτηριστικών mobile apps που θα είναι οι πιο αποτελεσματικές για τις διεργασίες τής επιχείρησής σας.
  • Ενσωμάτωση: Δεν υπάρχει λόγος να επεκτείνετε το business σας στις mobile συσκευές σας, χωρίς να τις συνδέσετε με τις λύσεις που ήδη διαθέτετε, όπως είναι για παράδειγμα τα συστήματα ERP και CRM.

Αναζητήστε τον vendor

Για να αποκτήσετε περισσότερη κατανόηση σχετικά με τα αποτελέσματα της κάθε επιλογής και να επιτύχετε στη λήψη σωστών αποφάσεων, θα πρέπει να αναζητήσετε μια επαγγελματική τεχνολογική «ματιά» από έναν εξειδικευμένο software vendor. Ο πάροχος αυτός θα σας προσφέρει λύσεις σχετικά με το ποιες από τις διεργασίες της επιχείρησής σας θα μπορούν να ενισχυθούν μέσω της λειτουργικότητας που προσφέρουν οι mobile apps. Ταυτόχρονα, θα κάνει μια επίδειξη των υπαρχόντων apps με παρόμοια χαρακτηριστικά ή θα σας προτείνει κάποια πρωτότυπα.

Επιπλέον, θα σας βοηθήσει να συνταιριάξετε τη μέθοδο υλοποίησης με τις απαιτήσεις επιδόσεων και σχεδιασμού, το budget και την πολιτική mobile συσκευών που προτιμάτε. Και βέβαια, ο vendor σας θα σας προσφέρει την αρμόζουσα ενσωμάτωση των mobile apps με τα ERP και CRM συστήματά σας.

Είναι επομένως καλό να εξετάσετε μια μακροχρόνια σχέση με τον πάροχό σας, η οποία θα βασίζεται σε αμοιβαία εμπιστοσύνη. Τελικά, μια στρατηγική enterprise mobility δεν είναι κάτι που αποφασίζεται βιαστικά, ενώ υπάρχει πάντα η δυνατότητα επανεξέτασής της, βάσει των εξελίξεων και των νέων δεδομένων της επιχείρησής σας.

Η τελική απόφαση

Οκ λοιπόν, τα βρήκατε με τον vendor, αλλά δεν θα πρέπει να τον θεωρήσετε ως το μόνο υπεύθυνο για τη συνολική enterprise mobility στρατηγική της επιχείρησής σας. Παρόλο που θα χρειαστείτε και θα εκμεταλλευτείτε την τεχνογνωσία του, εσείς μόνο μπορείτε να αναλύσετε αντικειμενικά τις επιλογές σας, επιλέγοντας τη στρατηγική που θα είναι και η πλέον κατάλληλη για τα συμφέροντα της επιχείρησής σας.

Αυτό συνεπάγεται βεβαίως πως θα πρέπει να εμπλακείτε ενεργά στη διαδικασία, όχι μόνο για να μπορείτε να εκτιμήσετε την πρόοδό της, αλλά επίσης για να επενδύσετε τη γνώση της επιχείρησής σας και ως εκ τούτου, να ξεκινήσετε να λαμβάνετε καλύτερες αποφάσεις.

Στην πραγματικότητα, δημιουργώντας στενές σχέσεις συνεργασίας ανάμεσα στην εταιρεία σας και στους ειδικούς συνεργάτες του παρόχου σας, ενώ συνδυάζετε τις τεχνολογικές δεξιότητες με τους επαγγελματικούς στόχους, θα έρθετε πιο κοντά στο να δημιουργήσετε μια πραγματικά αποτελεσματική enterprise mobility στρατηγική.





#Mobile    

Σχετικά Άρθρα