Home  ›  Blog  ›  Mobility  ›  4 λάθη του enteprise mobility και πώς θα τα αποφύγετε



4 λάθη του enteprise mobility και πώς θα τα αποφύγετε

July 7, 2017


Mobility

Ένα «φτωχά» εκτελεσμένο πρόγραμμα mobility (ΕΜ) μπορεί να προκαλέσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει, οπότε απαιτείται κατάλληλος προγραμματισμός.

Στη συνέχεια, παραθέτουμε κάποια κοινά λάθη, τα οποία είναι καλό να αποφευχθούν κατά τη διαδικασία υλοποίησης του προγράμματος.

Απουσία οδικού χάρτη

Θα πρέπει, καταρχάς, να αναρωτηθείτε: ποιος είναι ο βασικός στόχος του προγράμματος Enterprise mobility (EM) και ποιο είναι το αναμενόμενο αποτέλεσμα; Ακόμα, ποιες είναι οι προσδοκίες των τελικών χρηστών; Αν ξεκινήσετε την υλοποίηση χωρίς την ύπαρξη ενός «οδικού χάρτη» για το πώς θα επιτύχετε τους στόχους σας, τότε τα πράγματα θα περιπλακούν όσο προχωράτε περισσότερο στη διαδικασία αυτή.

Η ανεπάρκεια του “point solution”

Πρόκειται για μια λύση που είτε απευθύνεται αποκλειστικά σε ένα από τα προβλήματα που επιχειρείτε να επιλύσετε, είτε αποτυγχάνει να καλύψει συνολικά τα ζητήματα της επιχείρησης. Είναι κατανοητό πως μπορεί σε αρχικό πιλοτικό στάδιο, το enterprise mobility πρόγραμμα να απευθύνεται σε ένα μικρό τμήμα της επιχείρησης, αλλά όσο εξελίσσεστε, θα χρειαστεί να επεκταθεί σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Η επιλογή μιας λύσης που δεν μπορεί να επεκταθεί μελλοντικά, όποτε αυτό απαιτηθεί, αναγκαστικά θα περιορίσει και τη δυναμική του επιχειρείν σας.

Ανεπαρκής έλεγχος

Πρόκειται για ένα κρίσιμο σημείο που αφορά τόσο την επιχείρησή σας, όσο και τον ίδιο τον κατασκευαστή: είναι τα apps σας ή το app store σας σχεδιασμένα σωστά και ο κώδικάς τους, αυτός που χρειάζεται; Είναι εύχρηστα, ώστε να σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε την επιτυχία τους, κάνοντας αλλαγές on the fly, εφόσον απαιτηθεί κάτι τέτοιο; Όλοι αυτοί οι παράγοντες πρέπει να είναι δεδομένοι, αν και δεν επαρκούν από μόνοι τους. Σε κάθε περίπτωση, η λύση που έχετε επιλέξει, θα πρέπει να μπορεί να δοκιμαστεί σχετικά εύκολα, ώστε να αποφύγετε οποιοδήποτε πρόβλημα σε μακροπρόθεσμη βάση.

Ανεπαρκής στρατηγική

Η έλλειψη ξεκάθαρης στρατηγικής είναι ένα αρκετά κοινό πρόβλημα, όπως αποδεικνύεται από μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων. Είναι επίσης δεδομένο πως ένα μεγάλο ποσοστό επιχειρήσεων αναγνωρίζει πως η mobile στρατηγική τους είναι σε παρόμοιο επίπεδο ή υπολείπεται ελαφρώς εκείνης των ανταγωνιστών τους. Τι πρέπει λοιπόν να γίνει; Καταρχάς, θα πρέπει να ξεκινήσετε να σκέφτεστε μακροπρόθεσμα και να κατανοήσετε πώς θα δώσετε «πνοή» στο όραμά σας για mobility. Μπορεί σε αρχικό στάδιο η έλλειψη στρατηγικής να μην αποτελεί καταστροφή, αλλά σίγουρα σε βάθος χρόνου, θα προκαλέσει σημαντικά προβλήματα. Αφού όμως μπορείτε να τα αποφύγετε…

Εφόσον ακολουθήσετε τις συμβουλές αυτές και έχετε κατά νου τα λάθη που προαναφέραμε, θα έχετε κάνει ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση όσον αφορά την υλοποίηση του enterprise mobility. Κατά δεύτερον, θα σας συμβουλεύαμε να μην ξεκινήσετε από μόνοι σας αυτή τη διαδικασία, εφόσον δεν έχετε την εμπειρία. Η επιλογή του κατάλληλου vendor, σε αρχικό τουλάχιστον στάδιο, θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τις κακοτοπιές και να υλοποιήσετε ένα πρόγραμμα enterprise mobility που θα δώσει την απαραίτητη ώθηση στην επιχείρησή σας.





#Mobile    

Σχετικά Άρθρα