Home  ›  Blog  ›  Mobility  ›  Η αγορά του Enterprise Mobility…. πατάει γκάζι!



Η αγορά του Enterprise Mobility…. πατάει γκάζι!

June 16, 2017


Mobility

Σύμφωνα με έρευνα της Transparency Market Research, η αγορά του Enterprise Mobility αναμένεται να αυξηθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξης του 24,7%, ως το 2022.

Η έρευνα (http://bit.ly/2fIKoBT) έχει τίτλο “Enterprise Mobility Market – Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2015 – 2022” και παρουσιάζει ενδιαφέρον να σταθούμε σε κάποια συμπεράσματά της.

Καταρχάς, το mobility θεωρείται σημαντικός παράγοντας για τις επιχειρήσεις, προκειμένου να απολαμβάνουν αδιάλειπτη καθημερινή λειτουργία. Η έλευση των εξελιγμένων (ασύρματων) συσκευών που επιτρέπουν σε όλους τους χρήστες τους να παραμένουν συνδεδεμένοι ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκονται, έχει φέρει το enterprise mobility (EM) στην επιχειρησιακή πραγματικότητα, παγκοσμίως. Ως αποτέλεσμα, το EM έγινε αποδεκτό ως η πλέον βιώσιμη λύση, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.

Το enterprise mobility έχει να κάνει με την προώθηση μιας αλλαγής στην ίδια την εργασιακή λογική, επιτρέποντας στους εργαζόμενους να δουλεύουν εκτός γραφείου, χρησιμοποιώντας cloud υπηρεσίες και mobile συσκευές. Χάρη στην εισαγωγή των νεότερων τεχνολογιών, το ΕΜ έχει γίνει αναντικατάστατο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους ή τομέα δραστηριοποίησης. Πρόκειται τελικά για μια εξελιγμένη λύση που επιτρέπει στις επιχειρήσεις και τους ανθρώπους τους να παραμένουν συνδεδεμένοι με τους πελάτες και τους συνεργάτες τους, από οπουδήποτε. Δεδομένου μάλιστα πως ένας ολοένα και αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων, διερευνούν τη δυνατότητα χρήσης λύσεων enterprise mobility, δεν προκαλεί έκπληξη που η αγορά αυτή αναμένεται να παρουσιάσει τόσο μεγάλη ανάπτυξη.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας της TMR, η παγκόσμια αγορά του enterprise mobility -η οποία είχε αξία 86,3 δις δολάρια το 2014- πρόκειται να εκτιναχθεί στα 510 δις δολάρια ως το τέλος του 2022. Εφόσον αυτά τα νούμερα επιβεβαιωθούν, η παγκόσμια αγορά του ΕΜ θα έχει παρουσιάσει μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 24,7% μεταξύ των ετών 2015 και 2022.

Η αγορά αυτή διαχωρίζεται σε segments – συγκεκριμένα laptops, tablets, και smartphones – με τα τελευταία να δείχνουν τις μεγαλύτερες δυνατότητες και προοπτικές. Από πλευράς software, το segmentation επικεντρώνεται στα mobile application management, mobile device management (παρουσιάζει τη μεγαλύτερη δυναμική), telecom expense management, mobile message management και content and enterprise email management.

Τα βασικότερα segments της ΕΜ αγοράς σε ό,τι αφορά τις εφαρμογές της, είναι ο τραπεζικός-χρηματοπιστωτικός τομέας, η εκπαίδευση και κυβερνητικοί οργανισμοί, το ΙΤ και τηλεπικοινωνίες, το hospitality και το retail, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι κατασκευές, τα media, και η υγεία.





#Future trends     #Mobile    

Σχετικά Άρθρα