Share
Διαβάστε επίσης

Trends & Views
Η εμπειρία του πελάτη και ο ψηφιακός μετασχηματισμός

Trends & Views
Πώς το ΑΙ επιταχύνει την εξέλιξη του CRM

Cloud
Η αγορά του cloud ERP αναπτύσσεται και αυξάνεται

Trends & Views
Στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού
Όπως είχε πει ο Steve Jobs, και συνεχίζει να ισχύει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε, “πρέπει να ξεκινήσετε από την εμπειρία του πελάτη και να προχωρήσετε προς τα πίσω στην τεχνολογία”. Αυτό σημαίνει ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η επιτυχία του CX αλληλοεξαρτώνται και απαιτούν πρώτα την ιεράρχηση των πελατών και των αναγκών τους… και μετά την τεχνολογία.
CX και IT: ισχύς εν τη ενώσει
Στις σημερινές επιχειρήσεις, η τεχνολογία και τα δεδομένα τροφοδοτούν σχεδόν τα πάντα. Και δεδομένου ότι οι περισσότερες εμπειρίες σήμερα είναι πολυκαναλικές, σχεδόν κάθε αλληλεπίδραση απαιτεί τη χρήση και την ευθυγράμμιση πολλαπλών τεχνολογιών και πηγών δεδομένων. Ταυτόχρονα, σχεδόν κάθε τεχνολογία που αντιμετωπίζει ή υποστηρίζει τον πελάτη χρειάζεται την εμπειρία που έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών και των εργαζομένων που τους υποστηρίζουν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι υπεύθυνοι πρέπει να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο με τις τεχνολογίες που επηρεάζουν την εμπειρία του πελάτη. Επιπλέον, οι ψηφιακοί ηγέτες πρέπει να εμπλέκονται τακτικά με το CX για να διασφαλίσουν ότι οι επενδύσεις που πραγματοποιούν επιλύουν πραγματικές ανάγκες πελατών και επιχειρήσεων.
Ο άνθρωπος στο επίκεντρο
Πιστεύουμε ότι ο ρόλος της ψηφιακής τεχνολογίας και των δεδομένων στο μετασχηματισμό του CX είναι να αναβαθμίσει την ανθρώπινη εμπειρία. Ο άνθρωπος πρέπει να βρίσκεται στο επίκεντρο της τεχνολογίας CX. Με άλλα λόγια, η τεχνολογία πρέπει να εξυπηρετεί τους ανθρώπους και όχι το αντίστροφο. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας, επειδή όλοι έχουμε βιώσει τις παγίδες της τεχνολογίας που αναλαμβάνει την εξουσία χωρίς να έχει προτεραιότητα τον άνθρωπο. Το έχουμε βιώσει ως πελάτες και ως εργαζόμενοι. Από τους αποδυναμωμένους υπαλλήλους μέχρι τους γενικούς υπεραυτοματισμούς και τα δεδομένα χωρίς πλαίσιο, η έλλειψη ενσυναίσθησης και κατανόησης στις αλληλεπιδράσεις “πρώτα η τεχνολογία” υπονομεύει την εμπιστοσύνη, ενοχλεί τους ανθρώπους και σπαταλάει χρόνο. Αλλά όταν βάζετε τις ανθρώπινες ανάγκες σε προτεραιότητα και ευθυγραμμίζεστε με την τεχνολογία για να τις ικανοποιήσετε, τα αποτελέσματα είναι καλύτερα για την επιχείρηση και για τους πελάτες σας.
Συνεργασία CX και ΙΤ
Σήμερα, η συνεργασία CX και ΙΤ δεν είναι πλέον προαιρετική, είναι μια επιχειρηματική επιταγή και μια ανταγωνιστική αναγκαιότητα. Οι οργανισμοί που ενσωματώνουν επιτυχώς αυτές τις λειτουργίες δημιουργούν απρόσκοπτες, καθοδηγούμενες από δεδομένα εμπειρίες πελατών που ενισχύουν την αφοσίωση και τον επιχειρηματικό αντίκτυπο. Στον πυρήνα της, η αποτελεσματική συνεργασία CX-IT προϋποθέτει την ενσωμάτωση των δεδομένων και την ευθυγράμμιση των τεχνολογικών επενδύσεων με τις πελατοκεντρικές στρατηγικές. Με τη συνεργασία τους, η CX και το IT μπορούν να καταρρίψουν τα λειτουργικά εμπόδια, να αξιοποιήσουν τεχνολογίες όπως η AI/ML για προγνωστική ανάλυση και εξατομίκευση και να υποστηρίξουν μια ενιαία, ανθρωποκεντρική προσέγγιση στο σχεδιασμό και την παροχή εμπειρίας. Οι οργανισμοί που κατέχουν αυτή τη συνεργασία επιτυγχάνουν ταχύτερη καινοτομία, μεγαλύτερη ευελιξία και ανώτερες εμπειρίες πελατών, ξεχωρίζοντας σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά.