Home  ›  Blog  ›  Νέα & Ανακοινώσεις  ›  ECUSTOMERS από την Entersoft-SOFTONE: Ολοκληρωμένη Διαχείριση Ψηφιακού Πελατολογίου για κάθε επιχείρηση της αγοράς!



ECUSTOMERS από την Entersoft-SOFTONE: Ολοκληρωμένη Διαχείριση Ψηφιακού Πελατολογίου για κάθε επιχείρηση της αγοράς!

June 18, 2025


Νέα & Ανακοινώσεις

Μία πρωτοποριακή λύση που υποστηρίζει την εύκολη, γρήγορη και αξιόπιστη διαχείριση του Ψηφιακού Πελατολογίου οποιασδήποτε επιχείρησης, ανεξαρτήτως τύπου, μεγέθους αλλά και συστημάτων μηχανογράφησης ή/και τιμολόγησης που αυτή χρησιμοποιεί, παρουσίασε η Entersoft-SOFTONE.

Η νέα cloud λύση ECUSTOMERS ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες συμμόρφωσης των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών με τη νέα νομοθεσία της ΑΑΔΕ για την ψηφιακή καταγραφή των πελατών τους, η οποία σε πρώτη φάση καθίσταται υποχρεωτική για τον κλάδο των οχημάτων (συνεργεία, χώροι στάθμευσης, πλυντήρια, εταιρείες ενοικίασης κα.) ενώ στη συνέχεια πρόκειται να επεκταθεί σε περισσότερους, αρχής γενομένης από αυτόν της διεξαγωγής εκδηλώσεων (όπως catering, χώροι εκδηλώσεων κλπ.).

Με ευέλικτη σχεδίαση, η λύση ECUSTOMERS ενσωματώνεται απρόσκοπτα σε όλες τις εμπορικές εφαρμογές της Entersoft-SOFTONE, αλλά διατίθεται και ως αυτόνομη συνδρομητική εφαρμογή που λειτουργεί μέσα από οποιονδήποτε web browser και mobile συσκευή, καλύπτοντας με τον τρόπο αυτό και τις ανάγκες μικρών επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν παραδοσιακές ταμειακές μηχανές. Ταυτόχρονα, διασυνδέεται και με οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή τιμολόγησης και σύστημα ERP της αγοράς, αυτοματοποιώντας τη διαχείριση του Ψηφιακού Πελατολόγιου χωρίς την ανάγκη σύνθετων τεχνικών αλλαγών, μετατροπών ή προσαρμογών.

Μέσα από ένα φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον εργασίας, η λύση της Entersoft-SOFTONE επιτρέπει τη real-time καταγραφή όλων των προβλεπόμενων στοιχείων (πελατών και παρεχόμενων εργασιών/υπηρεσιών) στο Ψηφιακό Πελατολόγιο της επιχείρησης στην ΑΑΔΕ, συσχετίζοντας αυτόματα τις εγγραφές αυτές με τα εκδιδόμενα φορολογικά παραστατικά και τις εγγραφές myDATA.





Σχετικά Άρθρα