Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Πωλήσεις και CRM πάνε «χέρι-χέρι»



Πωλήσεις και CRM πάνε «χέρι-χέρι»

August 1, 2018


Business Software

Το CRM βρίσκεται στο επίκεντρο των προσπαθειών σας προκειμένου να πουλήσετε εξυπνότερα, δεδομένου πως σας επιτρέπει να οργανώσετε τις πληροφορίες σας, να προβλέπετε τι θα αγοράσουν οι πελάτες και πότε. Λειτουργεί ως εργαλείο για να κάνει τις προσπάθειές σας πιο αποτελεσματικές, προσφέροντας ταυτόχρονα πολύτιμες πληροφορίες που σχετίζονται με το επιχειρείν σας.

 

Καλό θα είναι να έχετε υπόψη σας πως η βάση για ένα επιτυχές CRM είναι οι πληροφορίες, και ακόμα καλύτερα οι πληροφορίες των πελατών. Όσο περισσότερες πληροφορίες ενσωματώνετε στο CRM, τόσο πιο χρήσιμες θα αποδειχθούν. Γι’ αυτό και η έμφαση επικεντρώνεται στη συγκέντρωση πληροφοριών. Αυτό που θα κάνει το CRM είναι πως όχι μόνο θα αποθηκεύσει τις πληροφορίες για εύκολη πρόσβαση, αλλά θα σας επιτρέψει και να τις οργανώσετε με ad hoc τρόπους, προκειμένου να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

 

Το segmentation αποτελεί επίσης έναν από τους σημαντικότερους τρόπους με τους οποίους το CRM θα σας βοηθήσει να οργανώσετε τις πληροφορίες σας. Διαχωρίζοντας τους πελάτες σας σύμφωνα με χαρακτηριστικά όπως ο όγκος των αγορών, μπορείτε να επικεντρώσετε τις προσπάθειες των πωλήσεών σας ακόμα πιο αποτελεσματικά.

 

Χρησιμοποιώντας το CRM μπορείτε να εντρυφήσετε στη λίστα των πελατών σας με πολλούς τρόπους. Έτσι, όχι μόνο θα μπορέσετε να πουλήσετε άμεσα, αλλά θα έχετε και μια καλύτερη συνολική εικόνα των πελατών σας.

 

Χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το segmentation, το CRM θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τις καμπάνιες marketing ώστε να φτάσουν πιο αποτελεσματικά στους πελάτες σας. Στοχεύοντας τις καμπάνιες σας σε εκείνους τους πελάτες που είναι πιθανότερο να ανταποκριθούν καλύτερα, απλά θα έχετε αποδοτικότερα αποτελέσματα με λιγότερη συνολική προσπάθεια.

 

Τα εργαλεία που περιέχει το CRM θα αποδειχθούν αποτελεσματικά, επιτρέποντάς σας να αυτοματοποιήσετε τις email καμπάνιες σας. Συγκεκριμένα, το CRM θα σας βοηθήσει να επιλέξετε την target mailing list και θα σας επιτρέψει να αυτοματοποιήσετε το χρονοδιάγραμμα υπενθυμίσεων σχετικά με το πότε η επόμενη ομάδα emails θα προωθηθεί στη target list σας. Επιπλέον, θα σας βοηθήσει ακόμα και να συντάξετε τα marketing emails που θα αποστείλετε.

 

Και βέβαια, τα emails δεν είναι το μόνο σημείο που το CRM θα σας συνδράμει, μιας και οι περισσότερες λύσεις περιέχουν χαρακτηριστικά που θα σας βοηθήσουν και στις άμεσες πωλήσεις. Ίσως το σημαντικότερο από αυτά τα features είναι ταυτόχρονα και το απλούστερο: το CRM σας επιτρέπει να παρακολουθείτε εύκολα όλες τις επαφές με τους πελάτες σας. Έτσι, με μια ματιά θα μπορείτε να δείτε πού βρίσκεται κάποιος συγκεκριμένος πελάτης στον κύκλο πωλήσεων, αλλά και ποιες οι δεσμεύσεις σας απέναντί του.

 

Είναι κατανοητό πως το τελευταίο που αναφέρουμε ίσως είναι και το σημαντικότερο. Γνωρίζετε πως οι πελάτες, σας κρίνουν από το κατά πόσον κρατάτε τις υποσχέσεις σας, ακόμα και τις πιο απλές, οπότε είναι εξαιρετικά σημαντικό να παρακολουθείτε τι ακριβώς έχετε συμφωνήσει.

 





#CRM     #sales    

Σχετικά Άρθρα