Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  ΕRP και CRM: Εκρηκτικός συνδυασμός!



ΕRP και CRM: Εκρηκτικός συνδυασμός!

November 28, 2017


Business Software

Το ERP και το CRM αυτοματοποιούν τις επιχειρησιακές διεργασίες, εξορθολογίζοντας τις λειτουργίες. Ο συνδυασμός των δύο συστημάτων σε μία λύση προσφέρει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερη λειτουργικότητα, μεγαλύτερα ποσοστά υιοθέτησης από το προσωπικό, ακριβέστερα metrics και μια… 360 μοιρών οπτική των πελατών.

Λειτουργικότητα στο maximum

Η ενσωμάτωση των ERP και CRM επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εκτελούν λειτουργίες που δεν είναι δυνατές κατά τη μεμονωμένη χρήση των λύσεων. Πώς μπορείτε να το διαπιστώσετε; Καταρχάς, τα διαφορετικά τμήματα εντός της επιχείρησης (π.χ. οι πωλήσεις, το marketing και το οικονομικό) θα μπορούν να μοιραστούν ακόμα ευκολότερα και με μεγαλύτερη ταχύτητα τα δεδομένα. Αφότου η επιχείρηση προχωρήσει στην ενσωμάτωση των δύο συστημάτων, θα έχει πρόσβαση στα δεδομένα τους μέσα από ένα και μόνο workstation. Οι χρήστες δεν θα χρειαστεί να εναλλάσσονται μεταξύ δύο διαφορετικών συστημάτων, ενώ θα περιοριστούν τα όποια προβλήματα σχετίζονται με τα διπλότυπα δεδομένα. Τέλος, η ενσωμάτωση προσφέρει βελτιωμένη διαχείριση της τιμολόγησης, καθώς και ακριβέστερη συλλογή και ορατότητα των δεδομένων, με αποτέλεσμα βελτιωμένη παραγωγικότητα.

Βελτιωμένα ποσοστά υιοθέτησης

Η ταυτόχρονη εκμάθηση και των δύο συστημάτων ERP και CRM μπορεί να προκαλέσει σκεπτικισμό ή ακόμα και δυσφορία στο προσωπικό, ιδίως εφόσον απαιτείται επιπλέον training. Σίγουρα αυτό αποτελεί πρόκληση για την επιχείρηση, με αποτέλεσμα χαμηλά ποσοστά υιοθέτησης, τουλάχιστον στα αρχικά στάδια. Σταδιακά, όμως, τα θετικά αποτελέσματα αρχίζουν να διακρίνονται, καθώς οι εργαζόμενοι διευκολύνονται στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων. Το αποτέλεσμα είναι ότι θα μπορούν να εξοικειωθούν με την ενιαία λύση και να μάθουν όλα της τα χαρακτηριστικά.

Ακριβέστερα metrics

Τόσο τα ERP όσο και το CRM προσφέρουν ακριβέστατα metrics, ενώ η σύνδεσή τους προσφέρει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Οι επιχειρήσεις θα μπορούν να παρακολουθούν τα δεδομένα σε όλη την έκταση της αλυσίδας προσφοράς ή στον «κύκλο ζωής” των πελατών, έχοντας ταυτόχρονα πρόσβαση στο πιο πρόσφατο Business Intelligence. Όπως έχουν κατά καιρούς δείξει σχετικές έρευνες, τα ακριβή metrics βοηθούν τις επιχειρήσεις να σχεδιάζουν ορθότερα το μέλλον τους, να ανακαλύπτουν πώς λειτουργούν οι πελάτες τους, αλλά και να γνωρίζουν τι πιστεύει το κοινό σχετικά με το brand τους.

Συνολική προσέγγιση διαχείρισης πελατών

Η ενσωμάτωση των ERP και CRM προσφέρει στην επιχείρηση πληρέστερη άποψη για τους πελάτες της, τη διαχείρισή τους και συγκεκριμένα για τις συμπεριφορές τους: το ιστορικό αγορών τους, τα ενδιαφέροντά τους και τα στοιχεία επαφών τους. Το σύνολο των πληροφοριών εμφανίζεται σε ένα και μόνο dashboard, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τα δεδομένα των πελατών άμεσα. Ο συνδυασμός ERP και CRM βελτιστοποιεί τη διαχείριση πελατών, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να διαπρέπουν στο customer service.





#CRM     #ERP    

Σχετικά Άρθρα