Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Πόσο αποδοτικά εξυπηρετείτε τους πελάτες σας;



Πόσο αποδοτικά εξυπηρετείτε τους πελάτες σας;

July 21, 2015


Business Software

Στο άκουσμα του όρου “ERP”, το μυαλό των περισσοτέρων πηγαίνει σε μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις και οργανισμούς. Κι όμως, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι εκείνες που έχουν να επωφεληθούν περισσότερο από αυτό, καθώς τα μεγέθη τους είναι περιορισμένα, ενώ η αναζήτηση, ακόμη και του πιο μικρού ή ξεχωριστού επιχειρηματικού πλεονεκτήματος, είναι μια έντονη όσο και καθημερινή διαδικασία. Μια διαδικασία που μπορεί ωστόσο να τους εξασφαλίσει το… μισό βήμα απόσταση από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.

Πόσο, μάλλον, από τη στιγμή που ένα ERP σύστημα μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιώσουν τη λειτουργία τους, να περιορίσουν το κόστος τους, να ενισχύσουν την εξωστρέφεια και τις πωλήσεις τους και φυσικά να διασφαλίσουν μια ανώτερου επιπέδου ικανοποίηση των πελατών τους. Προκειμένου να γίνει αυτό πραγματικότητα, θα πρέπει να έχουν απόλυτη γνώση σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την επάρκεια των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν με τη σειρά τους, στους δικούς τους πελάτες. Εξάλλου, δίχως προϊόντα, μια επιχείρηση δεν μπορεί να απευθυνθεί σε πελάτες και άρα η πραγματοποίηση της πώλησης πάει… περίπατο. Σε αυτό το σημείο, χρήσιμη είναι η παρουσία ERP modules, τα οποία συνδέουν τις πωλήσεις και το marketing με την αποθήκη και τα εμπορεύματα, εξασφαλίζοντας πως τα προϊόντα θα αποσταλούν όσο το δυνατόν πιο σύντομα.

Η σημασία της προεργασίας και το πλεονέκτημα των πολλαπλών modules!

Από την ίδια τη φύση τους, οι προμηθευτές ERP είναι ιδιαίτερα δεκτικοί στο να «ακούνε» τις απαιτήσεις των πελατών τους, σε μια προσπάθεια να εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή υποστήριξη. Σε αυτήν τη λογική, αναπτύσσουν τόσα πολλά modules, με ακόμη περισσότερα χαρακτηριστικά και λειτουργίες, τα οποία σε πλείστες περιπτώσεις ούτε καν που χρησιμοποιούνται. Για να μην αναφερθεί πως οι επιχειρήσεις-πελάτες δε γνωρίζουν καν την ύπαρξή τους… Βέβαια, από την άλλη πλευρά, ιδιαίτερα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δε διαθέτουν οργανωμένα τμήματα ΙΤ και μεγάλο «πορτοφόλι», οφείλουν να διασφαλίσουν την ανεμπόδιστη συνέχεια της λειτουργίας τους μέσω του ERP, οπότε κάθε module που υπάρχει και κάθε ζήτημα που λύνεται πριν καν προκύψει, αποτελεί όφελος!

Βέβαια, από την πλευρά τους, οι επιχειρήσεις-πελάτες πριν καν ξεκινήσουν την αναζήτηση ενός ERP συστήματος, θα πρέπει να έχουν κάνει τη δική τους… ενδοσκόπηση. Δηλαδή, οφείλουν να καταγράψουν αναλυτικά τις λειτουργίες τους, τις ιδιαιτερότητες και τον τρόπο με τον οποίο επιχειρούν κ.ο.κ. Έχοντας αυτά κατά νου, θα πρέπει να διαπιστώσουν εάν οι λύσεις που εξετάζουν, καλύπτουν τις απαιτήσεις τους. Σε αντίθετη περίπτωση, ενδεχομένως να πρέπει να εντοπίσουν τη λύση που βρίσκεται πιο κοντά στις ανάγκες τους, και σε συνεργασία με τον κατασκευαστή, να αναπτύξουν την εξειδικευμένη λειτουργικότητα που υπολείπεται. Αυτό συνήθως επιτυγχάνεται με απλές παραμετροποιήσεις (και όχι την ανάπτυξη εφαρμογών με νέο κώδικα), καθώς οι εποχές των παντελώς custom λύσεων, φαίνεται να έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί.

Τέλος, δεν είναι λίγα ERP modules, τα οποία εξασφαλίζουν λύσεις που κινούνται κατά μήκος διαφορετικών πλατφορμών και εφαρμογών. Κάτι, που έχει ως αποτέλεσμα να μην θεωρείται αναγκαία η αλλαγή συστημάτων και εφαρμογών λογισμικού που ήδη χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις. Μάλιστα, προσθέστε και το γεγονός ότι οι σχεδιαστές ERP συστημάτων έχουν λάβει εκ των προτέρων μέριμνα έτσι ώστε να ενσωματώνουν εξειδικευμένα εργαλεία στα ποικίλα interfaces προγραμματισμού εφαρμογών, κάνοντας πραγματικότητα την ενίσχυση της λειτουργικότητας των λύσεων των ίδιων των εταιρειών! Αποτέλεσμα; Δε χρειάζεται καν να μεταφερθούν τα υφιστάμενα δεδομένα ή να δαπανηθεί πολύτιμος χρόνος για την εκμάθηση νέων εφαρμογών…





#ERP    

Σχετικά Άρθρα