Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Οι τελευταίες τάσεις του CRM



Οι τελευταίες τάσεις του CRM

August 4, 2017


Business Software

Στην έρευνά της “Predicts 2017: CRM Customer Service and Support“, η Gartner ισχυρίζεται πως στα επόμενα λίγα χρόνια, η χρήση των analytics και της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα της υποστήριξης πελατών, θα αποτελέσει τη βάση για επιτυχία. Στη λογική αυτή υπάρχουν τρεις βασικές τάσεις στο CRM, στις οποίες θα δοθεί έμφαση μέσα στο 2017.

Κυριαρχία του mobile

Κάθε χρόνο, το mobile γίνεται ολοένα και πιο απαραίτητο στο χώρο του επιχειρείν και τα στοιχεία το αποδεικνύουν. Η μετάβαση στις mobile πλατφόρμες θα συνεχιστεί, καθώς οι επιχειρήσεις θα επικεντρώσουν στο πώς να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση, ενώ ταυτόχρονα θα μειώσουν τις δαπάνες. Το mobile θα συνεχίσει να κυριαρχεί, δεδομένου πως οι επιχειρήσεις και οι αντιπρόσωποι πωλήσεων θα έχουν τη δυνατότητα να συναλλάσσονται με τους πελάτες τους, αγοράζοντας λειτουργίες και συναλλαγές μέσω mobile. Ζούμε σε έναν mobile κόσμο και αυτό γίνεται ολοένα και πιο ξεκάθαρο.

Ενοποίηση του CRM και commerce

Καθώς μπαίνουμε στο 2017, θα παρατηρήσουμε προσπάθειες ενοποίησης του CRM με το commerce. Οι γραμμές που μέχρι πρότινος χώριζαν το CRM και τις commerce πλατφόρμες θα εξαφανιστούν. Οι επιχειρήσεις, μεγάλες και μικρές παίρνουν στρατηγικές αποφάσεις βασισμένες στο πώς θα μπορέσουν καλύτερα να αυξήσουν τα κέρδη, την ικανοποίηση των πελατών τους και την αποτελεσματικότητά τους, και αυτό σε μεγάλο βαθμό θα επιτευχθεί μέσω της ενοποίησης του commerce και του CRM software.

Έμφαση στις ευέλικτες και cloud λύσεις

Το νέο έτος θα χαρακτηριστεί από ολοένα και αυξανόμενο ενδιαφέρον για ευέλικτες, cloudbases λύσεις, προκειμένου να βρεθούν αποτελεσματικότεροι τρόποι να αγγίξουν ένα ακόμα ευρύτερο κοινό. Οι επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το cloud, ώστε να ανταποκρίνονται ταχύτερα στις αλλαγές που απαιτούν οι πελάτες και η αγορά. Είναι επομένως αναπόφευκτο πως οι αποφάσεις των επιχειρήσεων σχετικά με την κατανομή του budget να λαμβάνουν υπόψη τους τις ευέλικτες, βασισμένες στο cloud λύσεις. Συμπέρασμα; Ακόμα περισσότερα χρήματα στο cloud.





#CRM     #Future trends    

Σχετικά Άρθρα