Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Ο «φίλος σας».. το CRM



Ο «φίλος σας».. το CRM

March 22, 2017


Business Software

Σε έναν κόσμο που κυριαρχούν τα social και το mobile, με τους περισσότερους χρήστες να είναι προσκολλημένοι σε smartphones, tablets και τις συνδεδεμένες συσκευές τους, το CRM μπορεί να αναδειχθεί στον καλύτερο και πλέον επωφελή «φίλο» της επιχείρησης σας.

Σήμερα, οι καταναλωτές -και πιθανοί πελάτες- δεν ελέγχουν απλά τα κινητά τους για email και δεν αρκούνται αποκλειστικά στην πλοήγηση τους στο Internet. Σε πολλές περιπτώσεις, χρησιμοποιούν τις συσκευές τους για να πραγματοποιήσουν αγορές και πληρωμές. Επιπλέον, οι συνδεδεμένες συσκευές και τα wearables, τους επιτρέπουν να ελέγχουν συνεχώς τις επενδύσεις τους, την πορεία της επιχείρησής τους κ.ο.κ. Σε τελική ανάλυση, είναι «συνδεδεμένοι» και το ίδιο πρέπει να ισχύει και για την επιχείρηση σας. Σε αυτό το σημείο, ένα σύστημα CRM θα προσφέρει μία «ανάσα φρεσκάδας» στην εταιρεία σας.

Ας ξεκινήσουμε από μια βασική παραδοχή. Το CRM δουλεύει καλύτερα όταν αξιοποιεί δύο τομείς. Ο πρώτος αφορά τους εργαζομένους της επιχείρησης και το πώς αναζητούν και χρησιμοποιούν τα δεδομένα, ώστε να χτίσουν σχέσεις με τους πελάτες τους. Ο δεύτερος έχει σχέση με τους πελάτες και την επαφή τους με την επιχείρηση.

Από πλευράς της επιχείρησης, το CRM σας βοηθάει να αναγνωρίσετε πιθανούς πελάτες και νέες αγορές, καθώς και να συνδεθείτε και να ενισχύσετε περαιτέρω τις σχέσεις σας με τους ήδη υπάρχοντες. Επιπλέον, σας προσφέρει τη δυνατότητα να ελέγχετε τη λειτουργία της επιχείρησης σας και της online παρουσίας της, καθώς και την «επιρροή» των ανταγωνιστών σας στην αγορά. Προκειμένου να επιτύχετε τους στόχους αυτούς, σκεφτείτε πως το CRM θα σας επιτρέψει να εντοπίσετε και να συλλέξετε δεδομένα μέσα από πολλαπλά κανάλια. Συμπεριλάβετε τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα: Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn και YouTube, αλλά και όλα τα -σχετικά με τον κλάδο σας- κανάλια για να συνδεθείτε με τις αγορές αυτές. Το CRM σας προσφέρει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα για να συλλέξετε πληροφορίες που δεν θα είναι απλά ένα αρχείο με αριθμούς επαφών, αλλά σαφώς, θα ενσωματώνει πιο custom στοιχεία για να αναπτύξετε καλύτερες σχέσεις μαζί τους και να επιτύχετε εν συνεχεία, καλύτερες πωλήσεις.

Επιπρόσθετα του site και της παρουσίας της επιχείρησής σας στα Social Media, η λύση CRM που διαθέτετε, μπορεί να περιλαμβάνει και μια mobile εφαρμογή που θα συνδέει ουσιαστικά τους πελάτες σας, επιτρέποντας του να αλληλεπιδρούν με την επιχείρηση σας, επιτυγχάνοντας πρόσθετο engagement με wish lists, shopping lists και προσφορές. Η όλη διαδικασία θα βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία και την ικανοποίηση των πελατών σας, με αποτέλεσμα να σας παρέχει περισσότερα δεδομένα για να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας.

Τέλος, μια εξίσου σημαντική πτυχή του CRM είναι η δυνατότητα παρακολούθησης του ανταγωνισμού. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα που έχετε, όπως κάνετε και με αυτά των πελατών σας, έτσι ώστε να λάβετε, καθώς και να προχωρήσετε σε παραμετροποιήσεις σχετικά με το ποιον και τι μπορείτε να ελέγξετε, ώστε να μη χαθείτε σε άχρηστες λεπτομέρειες, αλλά να παραμένετε πάντοτε προσηλωμένοι στο στόχο σας.

Το να βοηθήσετε την επιχείρηση σας να συνδεθεί με τις πωλήσεις και επομένως με την επιτυχία στο σημερινό ψηφιακό κόσμο, αποτελεί τη μεγάλη πρόκληση. Η σύνδεση και επαφή με τους πελάτες σας, αποτελεί την ανεκτίμητη συνεισφορά μιας λύσης CRM, η οποία και θα αναδειχθεί στον «καλύτερο social φίλο σας».. ξεκινώντας από τώρα!





#CRM     #Mobile    

Σχετικά Άρθρα