Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Δεν έχεις CRM; Εσύ χάνεις!



Δεν έχεις CRM; Εσύ χάνεις!

November 18, 2015


Business Software

Μπορεί να είστε ικανοποιημένοι -και μάλιστα να διαθέτετε και τα σχετικά επιχειρήματα- με το γεγονός πως η επιχείρησή σας δεν διαθέτει CRM. Λοιπόν, θα σας το πούμε όσο πιο κομψά γίνεται. Κάνετε λάθος! Και προκειμένου να αποδείξουμε του λόγου το αληθές, θα παραθέσουμε συγκεκριμένα επιχειρήματα για το πώς μια σωστά επιλεγμένη λύση CRM θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί, διευκολύνοντας ταυτόχρονα την εργασιακή καθημερινότητά σας.

Εφόσον δεν χρησιμοποιείτε CRM, αναπόφευκτα το μέγεθος της επιχείρησής σας θα περιορίζεται από τη δυνατότητά σας να διαχειρίζεστε πληροφορίες. Καθώς προστίθενται ολοένα και περισσότεροι πελάτες, είναι βέβαιο πως σταδιακά -αλλά σταθερά- θα φτάσετε σε ένα σημείο… θραύσης, όπου θα ξεχνάτε βασικές ημερομηνίες και πληροφορίες συγκεκριμένων πελατών, με αποτέλεσμα ακόμη και να τους «χάσετε». Ακόμα και οι καλύτεροι πωλητές είναι ανθρώπινο να κάνουν λάθη, με αρνητικές επιπτώσεις στην αξιοπιστία σας ως επιχείρηση. Για τις περιπτώσεις αυτές, υπάρχει το CRM, το πανίσχυρο αυτό σύστημα που θα προσδώσει στις πωλήσεις σας υψηλό επίπεδο αξιοπιστίας. Στον αυτοματισμό των follow-ups, στο να κρατάτε σωστές key notes, στις πληροφορίες επαφών και στην πρόσβαση σε πολύτιμες πληροφορίες… με το κλικ ενός κουμπιού. Το CRM είναι τελικά ένα πολύτιμο εργαλείο που, εφόσον το χρησιμοποιήσετε σωστά, θα βελτιώσει τις πωλήσεις σας, αυξάνοντας παράλληλα το βαθμό ικανοποίησης των πελατών σας.

Έχετε σκεφτεί τι γίνεται στην περίπτωση που η πελατειακή σας βάση συνεχίζει να αυξάνεται και ως αποτέλεσμα θα πρέπει να προσθέτετε ολοένα και περισσότερες πληροφορίες για καθεμιά περίπτωση; Σε τελική ανάλυση τα spreadsheets του Excel και τα notepads δεν είναι εξαρχής σχεδιασμένα ως εργαλεία επικοινωνίας με τους πελάτες, και ως εκ τούτου δεν είναι και τα πλέον κατάλληλα για το σκοπό αυτόν. Από ένα σημείο και μετά, δεν έχει νόημα να συλλέγετε ένα σύνολο ετερόκλητων πληροφοριών και να τις «ρίχνετε» σε ένα σύστημα που δεν είναι σχεδιασμένο για αυτό. Ακόμα περισσότερο, όταν χρειαστεί να μοιραστείτε πληροφορίες με την ομάδα σας ή κάποιο άλλο μέλος θα θελήσει να προσθέσει μια σημείωση ή μια τροποποίηση στο αρχείο ενός πελάτη, θα πρέπει να ξοδέψετε πολύτιμο χρόνο για να ξεκαθαρίσετε τις πληροφορίες αυτές, αλλά και να αλλάξετε το έγγραφο ώστε να ανταποκρίνεται στις επιθυμίες του manager ή της ομάδας σας.

Από την άλλη, χάρη στο CRM, θα έχετε στη διάθεσή σας ένα διαισθητικό σύστημα εισαγωγής δεδομένων και ένα εξαιρετικά εύχρηστο περιβάλλον εργασίας, προκειμένου να συγκρίνετε τις πληροφορίες σας και να παρέχετε πρόσβαση στα μέλη της ομάδας σας να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές, οποιαδήποτε στιγμή. Σίγουρα η παρακολούθηση και η αποθήκευση πληροφοριών και δεδομένων των πελατών μπορεί να γίνει και δίχως CRM, αλλά θα απαιτήσει εξαιρετικά πολύτιμο χρόνο και εργατικό δυναμικό που θα μπορούσατε να απασχολήσετε σε άλλες εργασίες. Το CRM απλά θα αυτοματοποιήσει τις περίπλοκες εργασίες, ώστε το προσωπικό των πωλήσεων να επικεντρωθεί στις πωλήσεις.

Ένα ακόμα επιχείρημα προκύπτει από το εξής ζήτημα: τι γίνεται στις περιπτώσεις όπου κάποια άτομα στην ομάδα σας χρησιμοποιούν διαφορετικές μεθόδους καταγραφής δεδομένων και εγγραφών; Η απάντηση είναι πως δεν θα είναι δυνατόν να έχετε στη διάθεσή σας μια ενιαία μορφή των απαιτούμενων πληροφοριών. Το αποτέλεσμα είναι πως η επιχείρησή σας δεν διαθέτει την πλήρη εικόνα του ιστορικού πωλήσεων που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τι δουλεύει καλά και τι όχι, ώστε να καθορίσετε αποτελεσματικότερα τα μελλοντικά σας πλάνα. Οι λύσεις CRM θα σας βοηθήσουν να έχετε ανά πάσα στιγμή υπόψη σας το τι ακριβώς συμβαίνει με το σύνολο των πελατών σας, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού επιμέρους λογαριασμών, των στοιχείων επικοινωνίας των επαφών σας και όλων εκείνων που αποτελούν τη βάση της κερδοφορίας της επιχείρησής σας. Δεδομένου πως έχει υλοποιηθεί σωστά και χρησιμοποιείται με το βέλτιστο τρόπο, το CRM αποδεικνύεται πανίσχυρο εργαλείο για την ανάπτυξη της επιχείρησης.

Ως συμπέρασμα, να τονίσουμε εκ νέου πως η λύση CRM θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων, θα βελτιώσει την επαφή με τους πελάτες σας και την ικανοποίησή τους από τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας. Η αρχική επένδυσή σας στο σύστημα, θα έχει ως αποτέλεσμα ακόμα μεγαλύτερη αύξηση εσόδων (και πελατών!) στο άμεσο μέλλον.





#CRM    

Σχετικά Άρθρα