Home  ›  Blog  ›  Mobility  ›  Enterprise Mobility: Μία στρατηγική προσέγγιση



Enterprise Mobility: Μία στρατηγική προσέγγιση

May 25, 2015


Mobility

Πρόσφατη μελέτη της IDC αναλύει την ανάγκη των σύγχρονων επιχειρήσεων να διαμορφώσουν μία στρατηγική προσέγγιση στον τομέα του Enterprise Mobility. Οι διαρκώς διευρυνόμενες τάσεις των social media, του cloud computing, των analytics και του mobility επιτρέπουν σε χρήστες και αγοραστές να δημιουργούν μία εξατομικεύμενη εμπειρία για να καλύψουν μία σειρά από επαγγελματικές και προσωπικές ανάγκες. Το νέο πλαίσιο που δημιουργείται ανοίγει μία τεράστια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις που θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν το mobility ως μέσο για τη βελτίωση της απόδοσης και τη διασφάλιση επιχειρηματικού πλεονεκτήματος.

Κάποιοι από τους κρισιμότερους παράγοντες που ωθούν τις επιχειρήσεις στην ανάπτυξη Mobile Strategy είναι οι παρακάτω:

Η ολοένα διευρυνόμενη χρήση των φορητών συσκευών. Η ταχεία υιοθέτηση “έξυπνων” συσκευών από καταναλωτές και εργαζόμενους καλεί τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν σε μία νέα κατηγορία προσδοκιών. Ιδιαίτερη είναι η πίεση για υποστήριξη λειτουργιών όπως αυτές των πωλήσεων, του CRM, του ERP και του marketing.

Διευρυνόμενη ολοκλήρωση των mobile δυνατοτήτων machine-to-machine. Η χρήση των δυνατοτήτων Μ2Μ αφορά ολοένα και περισσότερο τις φορητές συσκευές. Αρκεί να αναλογιστούμε την περίπτωση της τηλεματικής, της τηλεϊατρικής και της διαχείρισης στόλου, για να αντιληφθούμε ότι ως κρίσιμοι παράγοντες ανάγονται η ασφάλεια, η ακρίβεια της πληροφορίας και η συμμόρφωση με σχετικούς κανονισμούς.

Αύξηση της βαρύτητας των social media. Οι εργαζόμενοι αξιοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως επαγγελματικό εργαλείο για λειτουργίες όπως οι πωλήσεις, το marketing και η υποστήριξη. Ο συνδυασμός του mobility με τα social media δημιουργεί την ευκαιρία προσέλκυσης νέων πελατών αλλά και της βελτίωσης των υπηρεσιών προς αυτούς. Παρουσιάζει βέβαια και νέες προκλήσεις, όπως αυτή της ανάλυσης των τεράστιων όγκων δεδομένων προς όφελος του business και της ολοκλήρωσής τους με τις κατάλληλες επιχειρηματικές διαδικασίες και λειτουργίες.

Αξιοποίηση των business analytics για βέλτιστη χρήση του mobility. Οι επιχειρήσεις επενδύουν ολοένα και περισσότερο σε ισχυρά εργαλεία business analytics ώστε να μπορέσουν να διαχειριστούν τους τεράστιους όγκους δεδομένων που προκύπτουν. Ο συνδυασμός του mobility και των social media αυξάνει εκθετικά τη δημιουργία περιεχομένου και πληροφορίας. Η επιχείρηση θα πρέπει να μπορέσει να αντλήσει από τα δεδομένα αυτά την πληροφορία που έχει αξία για την στρατηγική της.

Χρήση υπηρεσιών cloud για την υποστήριξη των αναγκών του mobile. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται στην αξιοποίηση υπηρεσιών cloud. Όταν το mobility χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με το cloud, η πολυπλοκότητα της διαχείρισης αυξάνει σημαντικά, δεδομένου ότι κάθε χρήστης με φορητή συσκευή μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε είδος υπηρεσίας μέσω cloud. Όλοι αυτοί οι πιθανοί συνδυασμοί θα πρέπει να προβλέπονται μέσα στο ευρύτερο πλάνο στρατηγικής.





#Cloud     #Mobile    

Σχετικά Άρθρα