Share
Διαβάστε επίσης

Business Software
Τα οφέλη της ενσωμάτωσης του ΑΙ στο CRM

Νέα & Ανακοινώσεις
Η Entersoft–SOFTONE αποκτά το πλειοψηφικό ποσοστό της Simply και ενισχύει τη στρατηγική της θέση στον κλάδο της λιανικής

Νέα & Ανακοινώσεις
Η Entersoft–SOFTONE ανάμεσα στους Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας 2025

Business Software
Επιλέγοντας το κατάλληλο CRM για την επιχείρησή σας
Την cloud υπηρεσία EINVOICING της SoftOne (Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης από την ΑΑΔΕ και μέλους του Ομίλου Olympia) επέλεξε η Public-MediaMarkt (PMM) στο πλαίσιο υιοθέτησης της ηλεκτρονικής τιμολόγησης για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών πωλήσεων του δικτύου της.
Χωρίς πρόσθετες επενδύσεις σε software και hardware ή αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των ταμείων των φυσικών καταστημάτων αλλά και των eShops της PMM, η υπηρεσία EINVOICING επιτρέπει τη real-time έκδοση πιστοποιημένων αποδείξεων λιανικής (και τιμολογίων) χωρίς τη χρήση ταμειακής μηχανής και φορολογικού μηχανισμού. Την ίδια στιγμή, επιτυγχάνει την αυτόματη διαβίβαση όλων των προβλεπόμενων δεδομένων των παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA, απαλλάσσοντας πλήρως τη διεύθυνση λογιστηρίου της εταιρείας από την υποχρέωση καθημερινής λήψης, χαρακτηρισμού και επαναπροώθησης εγγραφών εσόδων ανά κατάστημα, στην ΑΑΔΕ.
Ο κ. Λουκάς Δεληγιανάκης, CTO της PMM, επεσήμανε αναφορικά με την υλοποίηση της λύσης: “Η υπηρεσία EINVOICING της SoftOne έχει μειώσει το λειτουργικό κόστος του δικτύου μας, περιορίζοντας αφενός τις εκτυπώσεις παραστατικών και εξαλείφοντας αφετέρου βλάβες και γενικότερα απαιτήσεις χρήσης και συντήρησης φορολογικών μηχανισμών. Ταυτόχρονα, αποτελεί μία σύγχρονη τεχνολογική λύση που συνάδει πλήρως με την κουλτούρα καινοτομίας της PMM και υποστηρίζει τα μελλοντικά σχέδιά μας για τον περαιτέρω ψηφιακό μετασχηματισμό της λειτουργίας των καταστημάτων μας, με στόχο πάντοτε τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών αλλά και τη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος”.
Η λύση ηλεκτρονικής τιμολόγησης της SoftOne διασφαλίζει την ταχύτατη και απρόσκοπτη τιμολόγηση των παραγγελιών των ηλεκτρονικών καταστημάτων της εταιρείας, ακόμη και σε μη εργάσιμες ημέρες και ώρες, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας αρμόδιου προσωπικού (δεδομένης πάντοτε της διαθεσιμότητας των ειδών). Όλα τα παραστατικά πωλήσεων διαβιβάζονται ηλεκτρονικά στους εμπλεκόμενους πελάτες τη στιγμή ακριβώς της έκδοσής τους, χωρίς να απαιτείται η επισύναψή τους σε έντυπη μορφή κατά την παράδοση των προϊόντων.