Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Διάσυνδεση e-Commerce και ERP: Το επόμενο βήμα!



Διάσυνδεση e-Commerce και ERP: Το επόμενο βήμα!

June 10, 2020


Business Software

Η διασύνδεση e-Commerce και ERP συνδυάζει την αμφίδρομη ροή πληροφοριών μεταξύ του e-Shop και του συστήματος ERP της επιχείρησής σας, εξασφαλίζοντας πως τα απαραίτητα δεδομένα θα εισέρχονται στο σύστημά σας μόνο μία φορά. Πότε όμως θα καταλάβετε ότι η επιχείρησή σας χρειάζεται, αλλά και είναι έτοιμη για την ολοκλήρωση μεταξύ των δύο συστημάτων;

Πωλήσεις σε πολλαπλά κανάλια

Το online περιβάλλον είναι σαφώς ανταγωνιστικό για μια επιχείρηση στην εποχή μας. Εφόσον μάλιστα προσθέσετε πολλαπλά κανάλια, όλα γίνονται πιο σύνθετα, καθώς θα πρέπει να συνδέεστε σε 2, 3 ή και παραπάνω διαφορετικά συστήματα. Η ενσωμάτωση e-Commerce ERP θα ενοποιήσει το σύνολο των παραγγελιών, του inventory, των πελατών και των οικονομικών δεδομένων.

Λάθη στο inventory

Ανεξάρτητα από το αν πουλάτε σε ένα, δύο ή δέκα κανάλια, εφόσον οι πελάτες σας βλέπουν λάθη στο inventory, θα πρέπει να δράσετε άμεσα. Σύγχρονες έρευνες δείχνουν πως ένα εντυπωσιακά υψηλά ποσοστό (77%) αξιολόγησης ενός e-shop με «1 έως 3 αστέρια», οφείλονται σε θέματα που προέκυψαν μετά από το κλικ στο κουμπί «Αγορά». Το αποτέλεσμα είναι μια πτώση εσόδων για τους retailers της τάξης του 33%. Η σύνδεση του e-Shop με το ERP επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν το inventory σε διαφορετικές τοποθεσίες, να σκανάρουν τα barcodes κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επιλογής, συσκευασίας και αποστολής, αυτοματοποιώντας τη ροή των ηλεκτρονικών παραγγελιών, ώστε να βελτιωθεί η εμπειρία των πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια της online αγοράς.

Ενημέρωση των παραγγελιών

Στην περίπτωση που δεν μπορείτε να ενημερώσετε έγκαιρα τους πελάτες σας, αυτό θα δημιουργήσει πρόβλημα. Το e-Commerce back-end μπορεί να διαχειριστεί τις «πιο παραδοσιακές επικοινωνίες» σας, όπως είναι η επιβεβαίωση παραγγελιών και οι ειδοποιήσεις αποστολής. Η αξία της διασύνδεσης του e-Shop με το ERP έγκειται στο ότι θα σας βοηθήσει να παρακολουθήσετε καλύτερα και τις λεγόμενες «εκτός ρουτίνας» παραγγελίες: παραγγελίες που ακυρώθηκαν ως προβληματικές, παραγγελίες που υπερέβησαν το διαθέσιμο στοκ, καθυστερήσεις στην αποστολή εξαιτίας χρονοδιαγραμμάτων που δεν τηρήθηκαν κοκ. Όλα αυτά θα πρέπει να τα γνωρίζουν οι πελάτες σας. Η σύνδεση e-Shop και ERP θα βοηθήσει την επιχείρηση να αποφεύγει ή να παρακολουθεί καλύτερα περιπτώσεις όπως οι παραπάνω, παρέχοντας τη λειτουργικότητα που απαιτείται για την ταχεία αποστολή status updates στους πελάτες, ακόμα και σε μεγάλη ποσότητα αν χρειαστεί.

Οι απαιτήσεις των διακοπών

Και όμως υπάρχουν επιχειρήσεις που πραγματικά φοβούνται την εποχή των διακοπών, μιας και δεν διαθέτουν τις κατάλληλες διαδικασίες ή τα απαραίτητα συστήματα για να διαχειριστούν μια ενδεχόμενη τεράστια εισροή παραγγελιών. Τα αποτελέσματα είναι λάθη στις παραγγελίες, πιεσμένο προσωπικό και απογοητευμένοι πελάτες. Αντίθετα, με το e-Commerce ERP η επιχείρηση θα έχει τη δυνατότητα ενημέρωσης του inventory σε πραγματικό χρόνο εν μέσω δεκάδων χιλιάδων παραγγελιών ανά ώρα, προκειμένου η ομάδα να μπορεί να ανταποκριθεί σωστά στο μεγάλο όγκο.





Σχετικά Άρθρα