Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Το CRM στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις



Το CRM στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις

July 21, 2017


Business Software

Αυτό που αποδεικνύεται ολοένα και περισσότερο είναι πως οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων θα χρειαστούν μεγαλύτερο αυτοματισμό και εφαρμογές reporting βασισμένες στο cloud, εφόσον επιθυμούν να παραμείνουν ανταγωνιστικές στο άμεσο μέλλον. Αυτό συμβαίνει επειδή οι πελάτες τους περιμένουν από εκείνες να ανταποκρίνονται άμεσα, μέσω των διαύλων επικοινωνίας της επιλογής τους.

Η χρήση της τεχνολογίας είναι βέβαιο πως θα ενισχύσει συνολικά τις επιχειρήσεις. Αρκετοί σήμερα πιστεύουν ακόμη πως ένα σύστημα CRM, ο αυτοματισμός και άλλες σχετικές τεχνολογίες είναι εξαιρετικά σύνθετες για τις μικρές επιχειρήσεις. Στην πραγματικότητα βέβαια, οι λύσεις αυτές είναι πιο απλές στη χρήση τους όσο ποτέ άλλοτε και βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις να δουλέψουν ακόμα πιο έξυπνα, να εξοικονομήσουν χρόνο και να συνδεθούν με τους πελάτες τους με νέους και εποικοδομητικούς τρόπους.

Αυτό είναι κάτι που περιμένουν πλέον οι πελάτες από τις επιχειρήσεις, σύμφωνα με τεχνολογικούς κολοσσούς όπως η Microsoft. Περισσότερο από ποτέ, οι πελάτες θέλουν να αλληλεπιδρούν ψηφιακά με τις επιχειρήσεις κατά τον ίδιο τρόπο που κάνουν με τους φίλους και την οικογένειά τους: μέσω των social media και των mobile συσκευών τους. Δεδομένου λοιπόν πως η ικανότητα απόκτησης και διατήρησης πελατών είναι πιθανώς ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία μιας μικρής επιχείρησης, είναι ζωτικής σημασίας πως οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θα μπορέσουν να προσφέρουν στους πελάτες τους τις ψηφιακές εμπειρίες που αναζητούν.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της σχετικής έρευνας “Global Entrepreneur Survey” για το 2016 από το GoDaddy, η ολοένα και μεγαλύτερη διαθεσιμότητα οικονομικών και εύχρηστων cloud τεχνολογιών είναι αναμφισβήτητα ο σημαντικότερος παράγοντας προώθησης για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Ουσιαστικά, οι ιδέες μετουσιώνονται σε ένα πλήρως λειτουργικό online κατάστημα και παρουσία στα social media μέσα σε μία και μόνο ημέρα. Η δυνατότητα εκμετάλλευσης ήδη υπαρχουσών ψηφιακών υποδομών -αξίας τρισεκατομμυρίων δολαρίων- έχει κατά πολύ μειώσει τον κίνδυνο έναρξης/διαχείρισης μιας νέας επιχείρησης και έχει ωθήσει τους επίδοξους επιχειρηματίες να κάνουν το βήμα.

Με δεδομένο πως μισοί από τους Millennials δηλώνουν ξεκάθαρα πως σκοπεύουν να ξεκινήσουν μια μικρή επιχείρηση μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, αυτό σημαίνει ολοένα και μεγαλύτερο ανταγωνισμό για τις μικρές επιχειρήσεις της εποχής μας. Εντούτοις, πολλές από τις μικρές επιχειρήσεις, θα πρέπει να ξεπεράσουν τα παλιά τεχνολογικά εργαλεία, όπως είναι η χρήση spreadsheets και να μεταβούν στη νέα εποχή.

Αν και η έλλειψη χρόνου είναι κάτι που επηρεάζει και αγχώνει τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, η πλειονότητα κατά ειρωνικό τρόπο δεν εκμεταλλεύεται τις σύγχρονες τεχνολογίες, προκειμένου να δουλέψουν ακόμα πιο έξυπνα και περισσότερο παραγωγικά – μιλάμε προφανώς για τεχνολογίες όπως είναι το CRM, τα analytics και η τεχνητή νοημοσύνη (AI), σύμφωνα με την έρευνα.

Το συμπέρασμα είναι… αμείλικτο: Τελικά, οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που θα υιοθετήσουν τα οφέλη των σύγχρονων τεχνολογιών, και το CRM «δεσπόζει» ανάμεσά τους, θα έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν στο μέλλον.





#CRM     #SMB    

Σχετικά Άρθρα