Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Το SaaS CRM είναι το παρόν και το μέλλον



Το SaaS CRM είναι το παρόν και το μέλλον

January 25, 2017


Business Software

Μπορεί να χρειάστηκε κάποιος χρόνος, αλλά τελικά το Software as a Service (SaaS) CRM άρχισε να απολαμβάνει την προσοχή που του αξίζει. Μάλιστα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, αναμένεται να αγγίξει το 80-85% υιοθέτησης από τις επιχειρήσεις ως το 2025. Στη συνέχεια, παραθέτουμε τους λόγους για τους οποίους οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αντικαταστήσουν τα legacy CRM συστήματά τους με λύσεις SaaS.

Βασικός παράγοντας υιοθέτησης ενός προϊόντος, τουλάχιστον για τους περισσότερους, παραμένει η ευχρηστία. Και από αυτήν την πλευρά, το SaaS CRM σίγουρα παίρνει «άριστα» -το μόνο που χρειάζεστε είναι απλά ένας web browser για την πρόσβαση, καθώς δεν απαιτείται κάποιο mainframe, ούτε εξειδικευμένος server ή desktop software για να εγκαταστήσετε. Μάλιστα, το συνολικό κόστος απόκτησης είναι σημαντικά χαμηλότερο από ένα legacy σύστημα CRM, μιας και δεν χρειάζεται να καταβάλλετε κανένα αρχικό κεφάλαιο. Χάρη στο συνδρομητικό μοντέλο, το οποίο έχει την ίδια λογική με τη συνδρομή σε ένα περιοδικό, η δαπάνη είναι σαφώς μικρότερη.

Ο δεύτερος παράγοντας είναι εκείνος της συμβατότητας, και αφού ο μόνος περιορισμός είναι η σύνδεση στο Internet, το SaaS CRM θα δουλεύει απρόσκοπτα σε όλες τις συσκευές σας, ανά πάσα στιγμή. Δεν πρόκειται να αντιμετωπίσετε ποτέ προβλήματα συμβατότητας, ενώ όλοι οι χρήστες θα μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους τη νεότερη έκδοση του συστήματος, όπου και αν βρίσκονται. Επιπρόσθετα, διευκολύνεται και η συνεργασία, μιας και χάρη στο login πολλαπλών χρηστών, οι εργαζόμενοι της επιχείρησης θα μπορούν να συνεργάζονται στενά. Η προσθήκη νέων χρηστών σε ένα project επιτυγχάνεται μέσα σε λίγα λεπτά, χάρη στις configuration δυνατότητες της εφαρμογής. Εξάλλου, καθώς οι πάντες έχουν πρόσβαση στη νεότερη έκδοση -με ευθύνη αποκλειστικά του παρόχου- διασφαλίζετε πως όλες οι εργασίες σας, τα projects και οι πληροφορίες δεν θα μείνουν πίσω.

Ο παράγοντας «ασφάλεια» προφανώς είναι κάτι που απασχολεί κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Πλέον, οι περισσότεροι πάροχοι λύσεων SaaS CRM χρησιμοποιούν SSL (Secure Sockets Layer) για την κρυπτογράφηση και τη μετάδοση δεδομένων, διασφαλίζοντας παγκοσμίου επιπέδου ασφάλεια. Σε εσωτερικό επίπεδο, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να καθορίζουν κανόνες απορρήτου, προκειμένου να «κλειδώνουν» τα εμπιστευτικά τους δεδομένα και να περιορίζουν την πρόσβαση σε συγκεκριμένες ομάδες και άτομα. Επιπλέον, μπορείτε να παρακολουθείτε ποιος χειρίστηκε ποια πληροφορία και πότε, επιτυγχάνοντας το ιδανικό λογιστικό ίχνος σε όλες τις διεργασίες και τις συναλλαγές σας.

Η ταχύτητα αποτελεί έναν ακόμα παράγοντα που δεν έχετε την πολυτέλεια να παραβλέψετε. Η εύκολη εισαγωγή δεδομένων και τα ενσωματωμένα εργαλεία training συνεπάγονται λιγότερο χαμένο χρόνο για το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εκμάθησης και του migration των δεδομένων. Μέσα σε λίγες ώρες, θα έχετε εισάγει στο σύστημά σας τους πελάτες, θα έχετε συγχρονίσει τα θέματα πληρωμών και θα ξεκινήσετε τη διαδικασία παραγγελιών. Στη λογική αυτή, θα παρατηρήσετε μια σημαντική αύξηση στην παραγωγικότητα και την ικανοποίηση των εργαζομένων, χάρη στην έμφαση που δίνουν οι σύγχρονες λύσεις στην εμπειρία χρήσης (UX).

Τέλος, ένας ακόμα παράγοντας που δεν μπορείτε να αγνοήσετε, είναι ο ρόλος των analytics. Η ενσωμάτωση τους άλλαξε πλήρως τον τρόπο διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες. Χάρη στα Big Data, οι επιχειρήσεις μπορούν να έχουν μια πλήρη εικόνα των insights του business τους και να ανταποκρίνονται πολύ πιο άμεσα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και τα customer trends. Συν τοις άλλοις, τα social media παράγουν τεράστιο όγκο περιεχομένου και δεδομένων από τους χρήστες, που είναι αδύνατον για τα legacy συστήματα να τον παρακολουθήσουν, καθώς και να το διαχειριστούν. Το πλεονέκτημα της λύσης SaaS CRM είναι πως κάνει εύκολη τη διαδικασία αποθήκευσης απεριόριστων δεδομένων στο Cloud, καθιστώντας δυνατή την ανάλυση τους, αλλά και την πρόβλεψη.

Συμπερασματικά, μιας και η επένδυση σε μια λύση SaaS θα περικόψει τις δαπάνες, θα αυξήσει την παραγωγικότητα και θα προσφέρει ακριβέστερα analytics, η υιοθέτηση του θα αποτελέσει έναν εξαιρετικό τρόπο για να δώσετε την απαραίτητη ώθηση στην επιχείρησή σας.





#Cloud     #CRM    

Σχετικά Άρθρα