Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Το CRM ενισχύει τις email καμπάνιες σας



Το CRM ενισχύει τις email καμπάνιες σας

June 12, 2018


Business Software

Είναι δεδομένο πως τα πλέον επιτυχημένα emails έχουν θετικό αντίκτυπο στον παραλήπτη τους. Μιας και δεν ενδιαφέρονται προφανώς όλοι για τα ίδια θέματα, είναι σημαντικό να προσωποποιήσετε τα emails σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των πελατών σας. Αυτό βέβαια προϋποθέτει πως γνωρίζετε τα ενδιαφέροντά τους και σε αυτό ακριβώς θα συνεισφέρει το CRM.

 

Τα emails παρουσιάζουν το εξής παράδοξο: όσο και εάν παραπονιόμαστε για την πληθώρα τους, έρευνες έχουν αποδείξει πως είναι το δημοφιλέστερο μέσο σε σχέση με τις άλλες μορφές ηλεκτρονικής επικοινωνίας. Το «κόλπο» στην περίπτωση αυτή είναι να δημιουργηθεί το κατάλληλο είδος emails, το οποίο θα έχει και τις κατάλληλες απαντήσεις – κάτι που δεν είναι τελικά τόσο εύκολο, και στις περισσότερες περιπτώσεις ξεκινά με τη χρήση της λύσης CRM.

 

Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε, το email marketing δεν εμπίπτει στην κατηγορία «ένα νούμερο για όλους». Δεν μπορείτε να περιμένετε όλα τα emails να ταιριάζουν στις ανάγκες όλων των χρηστών, και καλό θα ήταν να μην τα συντάσσετε σαν να μπορούσαν. Αντίθετα, θα πρέπει να σκεφτόσαστε με όρους customer profile (γνωστό και ως persona) για διαφορετικές ομάδες πελατών και να στοχεύσετε τα μηνύματά σας σε κάποιο συγκεκριμένο group.

 

Ιδεατά, το group αυτό θα περιέχει έναν και μοναδικό πελάτη, αλλά τις περισσότερες φορές αυτό δεν είναι δυνατό. Αντίθετα, θα πρέπει να σκέφτεστε με όρους… persona και να συντάσσετε τα μηνύματά σας ειδικά για αυτήν την κατηγορία πελατών.

 

Η λογική εδώ είναι η διαφοροποίηση της βάσης πελατών σας σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά τους. Τσεκάρετε τη βάση δεδομένων του CRM και επιλέξτε τους πελάτες που κατά πάσα πιθανότητα θα ενδιαφερθούν για τα συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρετε σε αυτό το mail. Ανάμεσα στα βασικά σημεία που θα πρέπει να εντοπίσετε κατά τη διαδικασία διαφοροποίησης των πελατών σας, είναι τα δημογραφικά στοιχεία και τα ενδιαφέροντά τους.

 

Προσπαθήστε να είστε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένοι σε αυτό το segmentation. Με τον τρόπο αυτόν περιορίζεται το reach των emails σας, αλλά αυξάνονται οι πιθανότητες να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των αναγνωστών σας. Ένα αποτέλεσμα της καμπάνιας που βασίζεται σε αυτό το στοχευμένο email marketing segmentation, είναι πως θα πρέπει να το τρέξετε συχνά και πολύ, προκειμένου να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλους τους πελάτες σας. Τα αποτελέσματα θα σας δικαιώσουν.

 

Προφανώς, δεν παύουν να ισχύουν και οι άλλοι κανόνες του καλού email marketing. Το μήνυμα θα πρέπει να τεθεί με θετικούς όρους, με ισχυρή φρασεολογία και δηλώσεις, καθώς και ένα η περισσότερα call to action εάν είναι απαραίτητο. Ο τίτλος θα πρέπει να είναι εξίσου ισχυρός, σε συνδυασμό με τα ενδιαφέροντα του παραλήπτη, ενώ το μήνυμα θα πρέπει να είναι σύντομο. Γνωρίζουμε πως οι περισσότεροι άνθρωποι δεν διαβάζουν πραγματικά τα emails – απλά ρίχνουν μια γρήγορη ματιά.

 

Τέλος, θυμηθείτε πως δεν πρέπει να σπαμάρετε. Μη στέλνετε καταιγισμό μηνυμάτων στα άτομα της λίστας σας και κυρίως, μην στέλνετε άσχετα με το σκοπό σας μηνύματα. Ένα μήνυμα που δεν είναι στοχευμένο σε μια ομάδα χρηστών, απλά δεν έχει νόημα ύπαρξης.





#CRM     #Email marketing    

Σχετικά Άρθρα