Home  ›  Blog  ›  Trends & Views  ›  Ποια η σχέση της επιχειρηματικής ευφυΐας με τις ΜμΕ;



Ποια η σχέση της επιχειρηματικής ευφυΐας με τις ΜμΕ;

August 11, 2015


Trends & Views

Η αξία και η συνολικότερη (μεγάλη) σημασία των δεδομένων δείχνει τελευταία να έχει βρει… το δρόμο της στη σκέψη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ), οι οποίες όλο και πιο πολύ, τα εντάσσουν στη συνολική τους στρατηγική. Ακόμη και ο όρος “Big Data”, δε φαίνεται να προκαλεί «φόβο» ή «αγωνία». Βλέπετε, δε θα μπορούσε να ήταν και διαφορετικά έπειτα από την πραγματικότητα που εισήγαγαν τα data analytics στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά των ΜμΕ. Δίχως άλλο, σήμερα, οι επιχειρήσεις αυτές προσπαθούν να αξιοποιήσουν τα δεδομένα για να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν τις σημαντικές ευκαιρίες που προκύπτουν για περαιτέρω ανάπτυξη και κερδοφορία.

Σήμερα, τα Big Data αλλάζουν δραστικά τους κανόνες του επιχειρείν και του συνόλου των λειτουργιών, δημιουργώντας ευκαιρίες και προκλήσεις για τις ΜμΕ. Η παρατηρούμενη σύγκλιση τριών βασικών και αλληλένδετων τάσεων -Cloud, Mobile και Social- δημιουργεί πλούσιες (σε δεδομένα) και ανταγωνιστικές (από οικονομικής απόψεως) πλατφόρμες. Πλατφόρμες, οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν βάση για τη δόμηση νέων επιχειρήσεων και την ανάπτυξη υφιστάμενων, συνεισφέροντας σημαντικά οφέλη στους επιχειρηματίες και την τοπική οικονομία, αλλά και προάγοντας το διεθνές επιχειρείν και εμπόριο.

Όπως επισημαίνεται από στοιχεία πρόσφατης μελέτης της Emergent Research, η διαρκής αύξηση των ψηφιακών δεδομένων αναμένεται να οδηγήσει στην… εκτίναξη της χρήσης των analytics, τόσο στις μεγάλες, όσο και στις μικρότερες επιχειρήσεις. Την ίδια στιγμή, τονίζεται πως τα δεδομένα που απορρέουν από τις ίδιες τις επιχειρήσεις, συνδυαζόμενα με αντίστοιχα που προέρχονται από το Cloud, θα συνεχίσουν να δημιουργούν νέες ιδέες και βαθιά κατανόηση του τι ακριβώς χρειάζονται και θέλουν οι πελάτες, τι τους αρέσει και τι θα τους κάνει χαρούμενους. Στην ίδια μελέτη επισημαίνεται πως η ανάπτυξη νέων πηγών δεδομένων και μοναδικών analytics θα καθοδηγήσει την επιχειρηματική εξέλιξη σε παγκόσμιο επίπεδο την επόμενη δεκαετία. Μάλιστα, η Emergent Research προβλέπει πως μέχρι το 2020 οι ΜμΕ θα έχουν πλήρως υιοθετήσει δεδομένα που θα προέρχονται από το Cloud και τα analytical εργαλεία.

Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία οι σημερινές ΜμΕ έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν μια σειρά από εφαρμογές, πληροφοριακά συστήματα και πλατφόρμες λογισμικού όπως π.χ. ERP και CRM προκειμένου να αυτοματοποιήσουν καθημερινές λειτουργικές και διαχειριστικές εργασίες, εξετάζοντας αναλυτικότερα τα δικά τους Big Data. Παράλληλα, οι ΜμΕ μπορούν να έχουν πλήρη γνώση και έλεγχο μιας σειράς λειτουργιών, όπως λ.χ. των λογιστικών, των ταμειακών ροών, των προϋπολογισμών, της διαχείρισης αποθεμάτων, της διαχείρισης εταιρικού στόλου, του ανθρώπινου δυναμικού, του project management κ.ά.

Συμπερασματικά, μέσω της βελτιστοποίησης των data analytics σε πραγματικό χρόνο, οι ΜμΕ διαθέτουν μια περισσότερο ρεαλιστική αποτύπωση της εικόνας που επικρατεί στους τομείς που την απαρτίζουν, όπως τις πωλήσεις, τη διοίκηση και το marketing. Ανά πάσα στιγμή, οι επαγγελματίες γνωρίζουν τι ακριβώς δουλεύει και τι όχι, καθώς και τι χρειάζεται να αλλάξει. Μέσω της διαχείρισης των δικών τους δεδομένων, οι ΜμΕ μια ευρεία γκάμα από λύσεις -οι περισσότερες εκ των οποίων βρίσκονται στο Cloud- για να βελτιώσουν τη λειτουργικότητά, τη «διοικητική ευφυΐα» και την παραγωγικότητα τους, ενώ την ίδια στιγμή μειώνουν τις (ξεπερασμένες πλέον) χειροκίνητες εργασίες.





#Cloud     #Cloud     #ERP     #ERP     #Future trends     #Future trends     #SMB    

Σχετικά Άρθρα