Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  CRM, στην εποχή του e-commerce



CRM, στην εποχή του e-commerce

April 21, 2017


Business Software

Ώθηση στο marketing

Είναι πλέον γνωστό σε όλους πως το marketing και οι πωλήσεις πάνε χέρι-χέρι, καθώς ένα ισχυρό lead μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα για μια καλή πώληση. Επομένως, είναι λογικό να επιχειρήσετε να αποκτήσετε πολύτιμα leads μέσω customized τεχνικών marketing. Σε αυτήν την περίπτωση, το CRM θα αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμο, γιατί συγκρατεί τεράστιες ποσότητες πληροφοριών τόσο για τους υπάρχοντες, όσο και για τους δυνητικούς σας πελάτες. Στη συνέχεια, τα δεδομένα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε όσους έχουν επιδείξει σχετικό ενδιαφέρον, με αποτέλεσμα αυξημένες πιθανότητες πωλήσεων. Τέλος, να προσθέσουμε πως η χρήση του CRM συνεπάγεται μεγαλύτερες πιθανότητες loyalty των πελατών σας, οπότε μπορείτε να επιτύχετε ευκολότερο upsell και crosssell προϊόντων και υπηρεσιών.

Ποικιλία από πλατφόρμες

Στη σύγχρονη ψηφιακή πραγματικότητα, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να προσεγγίσουν τους πελάτες τους μέσα από ποικιλία συσκευών. Μια από τις πλέον δημοφιλείς είναι το κινητό, μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν online αγορές. Το up-to-date CRM μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις κινητές συσκευές, ενώ υπάρχουν στοιχεία που αποδεικνύουν πως οι «πολυκαναλικοί» πελάτες ξοδεύουν περισσότερα και είναι πιο πιστοί. Μια σύγχρονη λύση CRM θα εντοπίσει τις καταναλωτικές συνήθειες των πελατών σας, επιτρέποντάς σας να τους δελεάσετε με νέες προσφορές.

Δεδομένα σε πραγματικό χρόνο

Η επικοινωνία είναι ιδιαίτερα σημαντική στο χώρο εργασίας και, εφόσον είναι αποτελεσματική, συνεπάγεται υψηλότερα ποσοστά παραγωγικότητας. Το CRM αξιοποιεί τη ροή των δεδομένων από το ένα τμήμα στο άλλο, με συνέπεια οι άνθρωποί σας να εξοικονομούν χρόνο και να εργάζονται πιο αποτελεσματικά. Επιπρόσθετα, προσφέρει στον πελάτη μια θετική εικόνα για την επιχείρηση.

Μια σχέση εμπιστοσύνης

Το CRM είναι ένα ιδανικό εργαλείο για τη βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες, μιας και θα τους δώσει την αίσθηση πως ο πάροχος των υπηρεσιών, τους γνωρίζει σε προσωπικό επίπεδο. Εφόσον μάλιστα ένας εργαζόμενός σας, προτείνει προϊόντα και υπηρεσίες που θα ωφελήσουν τον πελάτη και όχι μόνο την επιχείρησή σας (προτείνοντας τις βέλτιστες λύσεις και όχι απαραίτητα τις πιο ακριβές), το πιθανότερο είναι πως ο πελάτης θα ανταποκριθεί θετικά, γνωρίζοντας πως λαμβάνετε υπόψη σας και το δικό του συμφέρον.





#CRM     #Future trends    

Σχετικά Άρθρα